current views are: 3

29 Μαΐου 2019
Δημοσίευση19:40

Προσωπική Ημέρα Μνήμης και Τιμής η σημερινή για τον Αρχηγό ΑΤΑ Αντιπτέραρχο Θ. Μπουρολιά

Στις 29 Μαΐου 1979, ο τότε Αντισμήναρχος (Ι) Αθανάσιος Μπουρολιάς του Θεμιστοκλή, πετώντας με ένα διθέσιο εκπαιδευτικό αεροσκάφος και έχοντας στο πίσω κάθισμα τον Ανθυπασπιστή Μηχανικό Αντώνη Συφάκη, κατέπεσε και συνετρίβη στη θαλάσσια περιοχή της 115 Πτέρυγος Μάχης της Αεροπορικής Βάσεως της Σούδας στη διάρκεια διατεταγμένης πτήσεως.

Δημοσίευση 19:40’
αρθρο-newpost

Στις 29 Μαΐου 1979, ο τότε Αντισμήναρχος (Ι) Αθανάσιος Μπουρολιάς του Θεμιστοκλή, πετώντας με ένα διθέσιο εκπαιδευτικό αεροσκάφος και έχοντας στο πίσω κάθισμα τον Ανθυπασπιστή Μηχανικό Αντώνη Συφάκη, κατέπεσε και συνετρίβη στη θαλάσσια περιοχή της 115 Πτέρυγος Μάχης της Αεροπορικής Βάσεως της Σούδας στη διάρκεια διατεταγμένης πτήσεως.

Ημέρα Μνήμης και Τιμής αλλά και προσωπικής ενδοσκοπίσεως η σημερινή για τον Αρχηγό του Αρχηγείου Τακτικής Αεροπορίας Αντιπτέραρχο (Ι) Θεμιστοκλή Μπουρολιά.

Σαν σήμερα λοιπόν, στις 29 Μαΐου 1979, ο τότε Αντισμήναρχος (Ι) Αθανάσιος Μπουρολιάς, πατέρας του σημερινού Αρχηγού ΑΤΑ, «πήρε του Χάρου το φιλί μεσ’το αεροπλάνο», όπως σημειώνει χαρακτηριστικά και ο Ύμνος της Πολεμικής Αεροπορίας, κατά την εκτέλεση διατεταγμένης υπηρεσίας! 

Πιο συγκεκριμένα και συμφώνως με τα επίσημα στοιχεία της ΠΑ, στις 29 Μαΐου 1979, ο τότε Αντισμήναρχος (Ι) Αθανάσιος Μπουρολιάς του Θεμιστοκλή, πετώντας με ένα διθέσιο εκπαιδευτικό αεροσκάφος T-33A Silver Star του 367 Σμήνους Εφαρμοσμένης Εκπαιδεύσεως (367 ΣΕΕ) και έχοντας στο πίσω κάθισμα τον Ανθυπασπιστή Μηχανικό Αντώνη Συφάκη, κατέπεσε και συνετρίβη στη θαλάσσια περιοχή της 115 Πτέρυγος Μάχης της Αεροπορικής Βάσεως της Σούδας στη διάρκεια διατεταγμένης πτήσεως. 

Το συγκεκριμένο τραγικό για κάθε άνθρωπο, και πολύ περισσότερο γιακάθε νέο άνθρωπο, γεγονός, δεν αποτέλεσε αποτρεπτικό παράγοντα για τον νεαρό τότε Θεμιστοκλή Μπουρολιά, ο οποίος μία χρονιά αργότερα, το 1980, έδωσε εξετάσεις και πέρασε στο Τμήμα Ιπταμένων της Σχολής Ικάρων. Από τη Σχολή αποφοίτησε το 1984, όταν ορκίστηκε Ανθυποσμηναγός (Ι). Έκτοτε είχε μία εξαιρετική σταδιοδρομία στην ΠΑ,κυρίως σε Μοίρες μαχητικών αεροσκαφών A-7H και F-16, έχοντας συμπληρώσει 4500 ώρες πτήσεως και φτάσει ως σήμερα στη θέση του Αρχηγού ΑΤΑ, δηλαδή ως «Νο.2» στην ιεραρχία της Πολεμικής Αεροπορίας μας.