current views are: 9

10 Ιουλίου 2017
Δημοσίευση14:32

Προφταίνετε! Εξτρά θέσεις στο «Γράμμα σε έναν άντρα»

Τελευταία ευκαιρία για τους θαυμαστές του Ρόμπερτ Γουίλσον και του Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ που θα παρουσιάσουν από τις 10 έως τις 13 Ιουλίου την παράσταση «Γράμμα σε έναν άντρα» στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

Δημοσίευση 14:32’

Τελευταία ευκαιρία για τους θαυμαστές του Ρόμπερτ Γουίλσον και του Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ που θα παρουσιάσουν από τις 10 έως τις 13 Ιουλίου την παράσταση «Γράμμα σε έναν άντρα» στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

Τελευταία ευκαιρία για τους θαυμαστές του Ρόμπερτ Γουίλσον και του Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ που θα παρουσιάσουν από τις 10 έως τις 13 Ιουλίου την παράσταση «Γράμμα σε έναν άντρα» στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

Η ανακοίνωση του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου:

Μετά από τη μεγάλη ζήτηση του κοινού, το Φεστιβάλ Αθηνών, σε συνεργασία με την παραγωγή της παράστασης «Γράμμα σε έναν άντρα», ανοίγει επιπλέον θέσεις για την παράσταση. Οι θεατές που δεν πρόλαβαν να προμηθευτούν εισιτήρια εγκαίρως, μπορούν από σήμερα να βρουν θέσεις και για τις τέσσερις ημέρες παραστάσεων. Οι θέσεις που θα διατεθούν βρίσκονται στο Β’ Θεωρείο (κανονικής και περιορισμένης ορατότητας).

Η παράσταση που θα δοθεί στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση βασίζεται στα ημερολόγια του Βάσλαβ Νιζίνσκι, ένα πραγματικό έργο τέχνης που καταγράφει την κάθοδό του στην τρέλα και σκιαγραφεί τη βασανισμένη σεξουαλικότητα και πνευματικότητά του, όπως επίσης και την τρικυμιώδη σχέση του με τον ιδρυτή των Ρωσικών Μπαλέτων, ιμπρεσάριο Σεργκέι Ντιαγκίλεφ, στον οποίον αναφέρεται και το γράμμα του τίτλου. Η παρτιτούρα του Χαλ Γουίλνερ, εν είδει κολάζ, συνυφαίνει ηχητικά αποσπάσματα από το ημερολόγιο με τραγούδια και μουσικές των Τομ Γουέιτς, Άρβο Περτ, Χένρυ Μαντσίνι και του σοβιετικού φουτουριστή συνθέτη Αλεξάντερ Μοσόλοφ. Γοητευμένος εδώ και καιρό από το ημερολόγιο του Νιζίνσκυ, ο Μπαρίσνικοφ, κορυφαίος χορευτής της γενιάς του, άλλοτε χορεύει και άλλοτε τρεκλίζει μέσα στο τοπίο του Γουίλσον, καθώς παρουσιάζει μιαν εκπληκτική, συγκινητική μαρτυρία των τελευταίων στιγμών διαύγειας στη ζωή ενός ανθρώπου. Όπως έγραψε ο Χένρυ Μίλλερ: «Αν δεν είχε καταλήξει στο άσυλο, ο Νιζίνσκι-συγγραφέας θα γινόταν ισάξιος με τον Νιζίνσκι-χορευτή».

 


σχετικα αρθρα