Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν ο ταχύτερος και την 2η μέρα των δοκιμών στην Βαρκελώνη, με το μονοθέσιο της Red Bull να επιδεικνύει για πρώτη φορά τις δυνατότητές του σε καθαρή ταχύτητα.

Ο γερμανός πιλότος πραγματοποίησε μια σειρά από γύρους προσομοίωσης κατατακτήριων δοκιμών το πρωί, βελτιώνοντας συνεχώς τον χρόνο του μέχρι και το 1:23.315.

Και το απόγευμα κατάφερε να βγάλει μια ολόκληρη απόσταση αγώνα, παρά ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε στην RB6 και το οποίο τον ανάγκασε να διακόψει για ορισμένο χρόνο το πρόγραμμά του.

Στην 2η θέση, μόλις δύο δέκατα πίσω από τον Φέτελ, βρέθηκε ο Χάιμε Αλγκουερσουάρι της Toro Rosso, το μονοθέσιο της οποίας εξακολουθεί να εντυπωσιάζει σε όρους απόλυτων επιδόσεων.

Ο Φερνάντο Αλόνσο αρκέστηκε στην 3η θέση με την Ferrari, όντας 6,5 δέκατα πιο αργός από τον πρώτο χρόνο. Η δυσάρεστη είδηση της ημέρας για τον Ισπανό αφορούσε έναν τομέα όπου η F150 είχε υπάρξει εξαιρετική ως τώρα, την αξιοπιστία. Το μονοθέσιο αντιμετώπισε σήμερα κάποια ηλεκτρικά προβλήματα, τα οποία πάντως δεν καθυστέρησαν πάρα πολύ τη δουλειά του Αλόνσο μέσα στην πίστα.

Τέταρτος στην κατάταξη ήταν ο Ρούμπενς Μπαρικέλο. Ο βραζιλιάνος είχε μια πολύ παραγωγική μέρα, συμπληρώνοντας 118 γύρους χωρίς να υπάρξει το παραμικρό πρόβλημα στην Williams FW33 του αυτή τη φορά.

Ο Νικ Χάιντφελντ πήρε την 5η θέση για την Renault, έχοντας οδηγήσει το μονοθέσιο μόνο το απόγευμα. Κι αυτό γιατί η ομάδα έδωσε στον Βιτάλι Πετρόφ την R31 το πρωί, ώστε να αναπληρώσει τον χρόνο που είχε χάσει χτες λόγω προβλημάτων στο KERS. Ο ρώσος ήταν πολύ πιο πίσω από τον νέο team mate του στην κατάταξη, στην 11η θέση.

Εκτος ήταν ο Καμούι Κομπαγιάσι της Sauber, ενώ η απόδοση της Mercedes κινήθηκε και πάλι σε σχετικά χαμηλό επίπεδο, με τον Νίκο Ρόμπεργκ να παίρνει την 7η θέση χάρη σε έναν γύρο σε στιλ κατατακτήριων δοκιμών.

Ακριβώς πίσω από τον γερμανό βρέθηκε ο Τζένσον Μπάτον, ο οποίος έκανε μόνο 54 γύρους εξαιτίας ενός προβλήματος με τα υδραυλικά της McLaren του το πρωί.

Τέλος, ο Τόνιο Λιούτσι έκανε την πρώτη του εμφάνιση με την HRT, συμπληρώνοντας 70 γύρους με το περσινό της μονοθέσιο. Ο ιταλός, βασικός υποψήφιος να πάρει την δεύτερη αγωνιστική θέση της ομάδας για το 2011, βρέθηκε 12ος στην κατάταξη, 3,7" μακριά από τον ρυθμό.