Από την πρώτη μέρα που πήγε στην Τσέλσι ο Ρομάν Αμπράμοβιτς είχε στο πίσω μέρος του μυαλού του την επέκταση του ιστορικού Στάμφορντ Μπρίτζ. Κάτι τέτοιο ωστόσο δεν είναι δυνατόν να συμβεί κι έτσι ο Ρώσος μεγιστάνας έβαλε μπρος σχέδιο για τη δημιουργία ενός νέου υπερσύγχρονου σταδίου. Όλα αυτά όμως χωρίς να υπολογίζει τον ξενοδόχο... Όπου ξενοδόχος μπορείτε να βάλετε τη λέξη οπαδοί-φίλαθλοι, ο οποίοι είναι εκείνοι που έχουν την πρώτη και την τελευταία λέξη σε ότι έχει να κάνει με το γήπεδο. Πως γίνεται αυτό;
 
1995...

Η Τσέλσι έχει περάσει από πολλά οικονομικά προβλήματα και μάλιστα έφτασε μία ανάσα από το να χάσει το γήπεδο της. Μία ομάδα φιλάθλων δημιουργεί την εταιρία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα "Chelsea Pitch Owners plc", στην οποία περιέρχονται η ονομασία της ομάδας: "Chelsea Football Club" και το οικόπεδο όπου βρίσκεται το γήπεδο! Όλα αυτά τα αγόρασαν για 12 εκ. ευρώ με σκοπό να βοηθήσουν την αγαπημένη τους ομάδα στο να μην φτάσει στην καταστροφή.

Με την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος όμως και την έλευση του Ρομάν Αμπράμοβιτς, άρχισαν και τα πρώτα προβλήματα μιας και ο Ρώσος επιχειρηματίας δεν βλέπει την Τσέλσι το ίδιο ρομαντικά.

2011...

Ο Αμπράμοβιτς θέλει να φτιάξει νέο γήπεδο και ήδη κινείται για την αγορά έκτασης σε κοντινή περιοχή. Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα. Οι μέτοχοι της εταιρίας που διαχειρίζονται το γήπεδο και το όνομα δεν συμφωνούν, αφού το 1995 είχαν δημιουργήσει την "Chelsea Pitch Owners plc" με σκοπό ποτέ κανείς να μην πάρει την αγαπημένη τους ομάδα από την φυσική της έδρα και να μην την βάλει σε μπελάδες.

Έτσι ακόμα κι αν ο Αμπράμοβιτς φτιάξει γήπεδο, δεν θα μπορεί να χρησιμοποιεί το όνομα της Τσέλσι! Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να συμφωνήσει το 75% των μετόχων της "Chelsea Pitch Owners plc", που μέχρι στιγμής δηλώνουν αντίθετοι.

Από τις 3 Οκτωβρίου λοιπόν έχει ξεκινήσει ένας "πόλεμος" μεταξύ διοίκησης και οπαδών με σκοπό το γήπεδο. Για την ακρίβεια από τη μία πολεμούν τα "λεφτά" και από την άλλη η αγάπη για τον σύλλογο. Ποιος θα νικήσει στο τέλος;

Πηγή: sport24.gr