Τα αεροδυναμικά προβλήματα στοίχισαν, σύμφωνα με τον Πατ Σίμοντς, κάποια καλά αποτελέσματα στην πρώην Virgin, νυν Marussia Racing, το 2011.

Η ομάδα του Ντίνικγτον έκανε το ντεμπούτο της στη Formula 1 το 2010 με την VR-01, η οποία σχεδιάστηκε εξ’ολοκλήρου στο CFD (Computational Fluid Dynamics) μέσω δηλαδή ηλεκτρονικών υπολογιστών και χωρίς τη χρήση αεροδυναμικής σήραγγας. Αυτή η επιλογή που ακολουθήθηκε και στην MVR-02 το 2011, δεν έφερε αποτελέσματα και όπως δηλώνει ο σύμβουλος πλέον της Marussia Racing, στέρησε από την ομάδα την επίτευξη των περυσινών της στόχων.

Για αυτό το λόγο αποφασίστηκε ότι φέτος η Marussia Racing θα χρησιμοποιήσει την αεροδυναμική σήραγγα της McLaren για τη νέα χρονιά.

«Είναι αλήθεια πως κάναμε πολλές αναλύσεις των ανταγωνιστών, πολλές αναλύσεις για το που βρισκόμαστε και νομίζω ότι μηχανικά το μονοθέσιο ήταν πολύ καλύτερο από εκείνα που βρίσκονταν στις πίσω θέσεις του γκριντ.

Η απόδοση στις αργές στροφές ήταν πιο κοντά στα φυσιολογικά επίπεδα από ό,τι στις γρήγορες. Το μονοθέσιο ανταποκρινόταν στις αλλαγές αρκετά καλά, δούλευε πολύ καλά με τα ελαστικά, δεν ήταν ένα δύσκολο μονοθέσιο για να οδηγήσει κανείς, επομένως πιστεύω ότι η απόδοσή μας χαμηλά κυμαινόταν σε λογικό πλαίσιο. Αντίθετα, η απόδοση υψηλά δεν ήταν καλή, και τότε φυσικά επικεντρώνεσαι στην αεροδυναμική.

Ας το αποδεχτούμε, το μεγαλύτερο μέρος της απόδοσης ενός μονοθέσιου στη Formula 1 έρχεται από την καλή αεροδυναμική και εκεί εμείς υστερούσαμε. Αυτός ήταν ο τομέας που μας πήγαινε πίσω», δήλωσε ο Πατ Σίμοντς.

Πηγή: naftemporiki.gr