Ένας εκ των λίγων καταξιωμένων ενεργών αναβατών του MotoGP, αποφάσισε να συμμετάσχει στην προσπάθεια εξέλιξης των νέων μοτοσικλετών. Ο Κόλιν Έντουαρντς που θα οδηγήσει μία Suter BMW, δήλωσε πως τα ηλεκτρονικά της μηχανής δεν είναι στο σημείο που θα έπρεπε.

Πιο συγκεκριμένα τόνισε πως ενώ η μοτοσικλέτα έχει ικανότητες, τα ηλεκτρονικά είναι πίσω,  υπογραμμίζοντας πως όποια αλλαγή έγινε έως τώρα, βοήθησε τη μηχανή να βελτιωθεί στο σύνολο:

«Το βασικό θέμα είναι τα ηλεκτρονικά. Η μοτοσικλέτα έχει πολλές δυνατότητες, αλλά είμαστε πίσω αυτήν τη στιγμή. Βρίσκονται στο 65% διότι τα ηλεκτρονικά δεν είναι στο σημείο που θέλουμε και δεν έχουν σταθερότητα.

Στα σημεία όπως το άνοιγμα του γκαζιού ομαλά και το traction control είναι σαν να ανακαλύπτεις ξανά τον τροχό. Δεν έχω δουλέψει με το σύστημα της Bosch ή της Magneti Marelli στο παρελθόν, αλλά υπήρχαν κάποιοι στις δοκιμές της Jerez που κράτησαν σημειώσεις και από αυτά που γνωρίζω έχουν ακολουθήσει όλες τις απαιτήσεις που είχα για τις επόμενες δοκιμές.
Οποιαδήποτε αλλαγή κάναμε στα ηλεκτρονικά βελτίωσε τη μοτοσικλέτα συνολικά, παρότι δεν αγγίξαμε τη γεωμετρία. Κάθε φορά που αλλάζεις τα ηλεκτρονικά η μοτοσικλέτα βελτιώνεται.

Δεν έφτασε σε σημείο να πω ότι το πλαίσιο είναι ΟΚ ή το ψαλίδι χρειάζεται αυτό, διότι δεν μπορέσαμε να φτάσουμε εκεί. Μέχρι να οδηγήσεις τη μοτοσικλέτα στο 100%, κάνεις κύκλους αν αλλάζεις πράγματα. Πρώτα πρέπει να φτιάξεις τα ηλεκτρονικά, αυτό είναι το βασικό».

Παράλληλα, ο Τεξανός αναβάτης στάθηκε και στην επιστροφή στο Sepang της Μαλαισίας, εκεί όπου δυνατά συναισθήματα αναμένεται να προσφέρουν μία συγκίνιση, καθώς είναι η πρώτη φορά που επιστρέφει, μετά τον θάνατο του Μάρκο Σιμοντσέλι:

«Η επιστροφή στη Sepang θα είναι γεμάτη συναισθήματα. Νομίζω ότι είναι σημαντικό που πάμε εκεί έπειτα από αυτά που συνέβησαν πριν από μερικούς μήνες.

Ανυπομονώ να επιστρέψω στην πίστα και να οδηγήσω τη μοτοσικλέτα. Δεν ανησυχώ για τη διαφορά που ίσως υπάρξει. Ανησυχώ περισσότερο για το αν θα είμαι σε θέση να πάρω το μέγιστο από τη μοτοσικλέτα.

Αν με καθυστερήσουν τα ηλεκτρονικά ή κάτι τέτοιο, τότε θα πρέπει να δουλέψουμε σκληρά. Θα βγω στην πίστα και θα οδηγήσω όσο πιο γρήγορα μπορώ και θα δούμε τι θα γίνει. Ένας χρόνος στο 2:03 ή 2:02 θα με έκανε χαρούμενος. Μπορούμε να το κάνουμε; Θα πρέπει να περιμένουμε.

Στον τέλειο κόσμο, αν είχα μια μοτοσικλέτα με 250 ίππους η οποία έκανε ότι ακριβώς ήθελα, πιστεύω ότι οι CRT μοτοσικλέτες θα έκαναν την έκπληξη.

Το μοναδικό ερώτημα είναι τώρα: αυτοί οι 250 ίπποι θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν; Μέχρι να φτάσουμε σε αυτό το σημείο και να οδηγήσουμε στο όριο, θα έχουμε δυσκολίες. Όταν φτάσουμε σε αυτό το σημείο, τότε ναι, πιστεύω ότι οι CRT μοτοσικλέτες θα κάνουν την έκπληξη σε μερικές πίστες».

Αναφορικά με τη Moto2, ο Έντουαρντς τόνισε πως η κατηγορία έχει ανοίξει ορισμένα μονοπάτια:«Πιστεύω ότι η Moto2 άνοιξε μερικά μονοπάτια. Έχουμε ένα group αναβατών οι οποίοι παλεύουν σώμα με σώμα και 5 διαφορετικούς υποψήφιους νικητές σε κάθε αγώνα, αυτό είναι συναρπαστικό… όσο για το MotoGP, δεν ξέρω αν πρέπει να περιορίσουμε τα εργοστάσια. Πρέπει να έχουμε καλύτερους αγώνες στο MotoGP. Το πώς θα γίνει αυτό είναι η μεγάλη ερώτηση».

Πηγή: woop.gr