O Κίμι Ραικόνεν απέδειξε μέσα στην πίστα ότι είναι… πολύ σκληρός για να πεθάνει. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 ήταν ο ταχύτερος την πρώτη ημέρα των χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Χερέθ. Τον χρόνο του 1:19.670 τον σημείωσε πριν καλά- καλά ξεκινήσει η σημερινή διαδικασία μόλις στον τρίτο του γύρο με τη μεσαία γόμα των ελαστικών της Pirelli.

Ο «Iceman» υπενθύμισε έτσι με τον καλύτερο τρόπο σήμερα την παρουσία του στον κόσμο της Formula 1 και σε όλους όσοι αμφέβαλαν για την αξία του, λόγω της διετούς αποχής του. Οπως φάνηκε και κατά την διάρκεια των δοκιμών ο Φινλανδός δεν έκανε τίποτα λιγότερο από το να οδηγεί με τον δικό του τρόπο μέσα στην πίστα και να το διασκεδάζει, συμπληρώνοντας 75 γύρους στο κόκπτι της νέας Lotus. Η σημερινή επίδοσή του ήταν καλύτερη και από την περυσινή αντίστοιχη στην Ισπανική πίστα.

Πίσω του με χρόνο 1:19.772 βρέθηκε η Force India του Πολ ντι Ρέστα, επίδοση που είχε καταφέρει ο Βρετανός από το πρωΐ. Μετά από 101 γύρους, ο ντι Ρέστα προέβη σε αξιολόγηση της νέας VJM05 και στη συλλογή πολύτιμων στοιχείων για την συνέχεια.

Η περυσινή Mercedes στα χέρια του Νίκο Ρόζμεπργκ ήταν η τρίτη ταχύτερη σήμερα. Ο νεαρός Γερμανός πιλότος μετά από 56 γύρους, μέχρι το μεσημεριανό διάλειμμα, προέβη σε μερικές βελτιώσεις, οι οποίες σε συνδυασμό με τα μαλακά ελαστικά της Pirelli, του χάρισαν γρήγορους χρόνους.

Ο Μάρκ Γουέμπερ με τη νέα RB8 σημείωσε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο, κυρίως στο δεύτερο μισό της σημερινής ημέρας. Ο πιλότος της Red Bull έφτασε τους 54 γύρους με το νέο μονοθέσιο, ανεβαίνοντας το απόγευμα κατά μία θέση σε σχέση με το πρωΐ.

Ο ενθουσιώδης Ντανιέλ Ρικιάρντο με τη νέα Toro Rosso που παρουσιάστηκε χθες το απόγευμα ακολούθησε τον Γουέμπερ. Ο νεαρός Αυστραλός ήταν άτυχος καθώς η προσπάθειά του ολοκληρώθηκε μόλις σε 57 γύρους αφού η νέα STR7 παρέδωσε το πνεύμα στην πρώτη στροφή της πίστας (Curva Expo). Αιτία ήταν προβλήματα στην πίεση λαδιού. Ο χρόνος εντούτοις του Ρικιάρντο πραγματοποιήθηκε κι αυτός, όπως των περισσοτέρων πιλότων, στο πρώτο μισό της σημερινής ημέρας.

Τι κι αν συμπλήρωσε μόλις 42 γύρους με το περυσινό μονοθέσιο, ο Μίκαελ Σουμάχερ από το μεσημέρι και μετά που μπήκε στο κόκπιτ της Mercedes ήταν ταχύτατος, σκαρφαλώνοντας στην πέμπτη θέση.

Ο Καμούι Κομπαγιάσι με τη νέα Sauber C31 ήταν ο πιλότος που έμεινε σήμερα τον περισσότερο χρόνο μέσα στην πίστα, φτάνοντας του 106 γύρους. Ο Ιάπωνας όμως ήταν άτυχος στο τέλος της σημερινής ημέρας καθώς εγκατέλειψε αφού έμεινε από καύσιμο. Μία πολιτική που συνηθίζεται από τις ομάδες στη διαδικασία των δοκιμών για χάρη των μετρήσεων κατανάλωσης.

Ο Τζένσον Μπάτον με τη νέα ΜcLaren ήταν όγδοος και ο Φελίπε Μάσα με την Ferrari 2012 ένατος, σε μία κάπως «χλιαρή» πρώτη ημέρα και για τις δύο ομάδες. Όπως ανακοίνωσε η Ferrari κατά τη σημερινή διαδικασία η συλλογή πληροφοριών ήταν ο κύριος στόχος και λιγότερο οι χρόνοι.

Ο Χέικι Κοβαλάινεν είδε την προσπάθεια του με την νέα Caterham να ολοκληρώνεται άδοξα μετά από μόλις 28 γύρους. Ένα μηχανικό πρόβλημα ήταν η αιτία που ο Φινλανδός πιλότος δεν κατάφερε να τρέξει περισσότερο μέσα στην πίστα. Ολοι στην Caterham ήταν απογοητευμένη με τη σημερινή εξέλιξη καθώς πίστευαν ότι μέχρι εκείνη, την άτυχη στιγμή, όλα ήταν θετικά.

Πολύ λίγους γύρους, τους λιγότερους από το σύνολο των πιλότων πραγματοποίησε σήμερα ο Παστόρ Μαλντονάτο με τη νέα Williams, η οποία παρουσιάστηκε λίγο πριν την έναξη των δοκιμών στη Χερέθ.

Τελευταίος για σήμερα ήταν ο Πέντρο ντε Λα Ρόσα με το περυσινό μονοθέσιο της HRT. Στόχος της Ισπανικής ομάδας ήταν ο «βετεράνος» πιλότος να αποκτήσει μια αίσθηση του μονοθέσιου και να πάρει κάποια χιλιόμετρα πριν την παρουσίαση και δοκιμή του νέου, στις τρίτες δοκιμές (και πάλι στη Χερέθ).

Πηγή: naftemporiki.gr