Τα καλύτερα για το τέλος άφησε η Ferrari που είδε την τέταρτη και τελευταία ημέρα των δοκιμών στη Χερέθ τον Φερνάντο Αλόνσο να είναι ταχύτερος όλων. Ο Ισπανός πιλότος με τη μαλακή γόμα κατάφερε να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο (στον έκτο μόλις γύρο) για την Scuderia καθ’όλη την διάρκεια των δοκιμών στη Χερέθ και να πέσει κάτω από το 1:20, έχοντας σήμερα τους λιγότερους γύρους (μόλις 39).

Τη στιγμή μάλιστα που στη Ferrari δήλωναν ότι δεν είναι τόσο ευχαριστημένοι με την απόδοση της F2012, όπως χαρακτηριστικά είχε υπογραμμίσει χθες ο τεχνικός επικεφαλής της Ιταλικής ομάδας, Πατ Φράι. Παράλληλα, υπάρχει η υπόνοια ότι οι χρόνοι του Αλόνσο μπορεί να οφείλονται και στη μικρή ποσότητα καυσίμου που ενδεχομένως να έφερε το νέο μονοθέσιο της Scuderia. Όπως και να έχει η επίδοση του Ισπανού αφήνει υποσχέσεις για τη συνέχεια με την ομάδα του Μαρανέλο να φεύγει από την Χερέθ, με μια γλυκιά γεύση…

Μόλις επτά δέκατα πίσω από τον πρώην Παγκόσμιο πρωταθλητή, ήταν ο Ζαν-Ερίκ Βερνιέ. Η νέα STR7 αυτές τις τέσσερις ημέρες έδειξε να μην αντιμετωπίζει προβλήματα ενώ φαίνεται ότι η επιλογή νέων πιλότων μάλλον της βγαίνει… Ο νεαρός Γάλλος πάντως άφησε πολύ καλές εντυπώσεις αυτές τις δύο μόνο ημέρες επαφής με το νέο μονοθέσιο της ομάδας της Φαένζα.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έσωσε τη σημερινή παρτίδα από το μεσημέρι και μετά καθώς ηλεκτρικά προβλήματα το πρωί τον υποχρέωσαν να μείνει στα πιτς με αποτέλεσμα να κάνει μόνο γύρους. Όταν η κατάσταση διορθώθηκε, ο παγκόσμιος πρωταθλητής επανήλθε στην πίστα και πέτυχε τον τρίτο καλύτερο χρόνο, συμπληρώνοντας 50 γύρους με τη νέα RB8.

Ακολούθησε ο Λιούς Χάμιλτον με τη νέα MP4-27 της McLaren Mercedes, ο οποίος ήταν ελάχιστα πιο αργός σε σχέση με την χθεσινή του επίδοση.

Ο Ρομάν Γκροσεάν δεν κινήθηκε σε ρυθμούς εφάμιλλους με τους χθεσινούς, έχοντας μάλιστα μεγάλες αποκλείσεις στις επιδόσεις του κατά την διάρκεια της ημέρας. Αυτό θα μπορούσε να δικαιολογηθεί από τυχόν δοκιμές και ρυθμίσεις που ίσως να έκανε η Lotus στη νέα E-20. Πάντως ο νεαρός πιλότος έμεινε σήμερα στο 1:19 και σημείωσε την τέταρτη καλύτερη επίδοση.

Στη Sauber ήταν η σειρά του Καμούι Κομπαγιάσι να αναλάβει και πάλι τη νέα C-31. Ο Ιάπωνας ήταν σήμερα ταχύτερος σε σχέση με την πρώτη ημέρα των δοκιμών που είχε στα χέρια του νέο μονοθέσιο της Ελβετικής ομάδας. Τα προβλήματα ωστόσο και σήμερα δεν σταμάτησαν για τη Sauber καθώς παρουσιάστηκε διαρροή στα υδραυλικά και χρειάστηκε πολύ ώρα μέχρι η μηχανικοί της ομάδας να επισκευάσουν τη βλάβη. Κατάφεραν ωστόσο η C-31 να είναι έτοιμη πριν το τέλος της σημερινής, δίνοντας την ευκαιρία στον Κομπαγιάσι να κάνει μερικούς γύρους πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Αν και είχε την VJM05 στα χέρια του μόνο σήμερα, ο Νίκο Χούλκενμπεργκ ήταν ταχύτερος από τον Ζιλς Μπιανκί τη δεύτερη ημέρα και πιο αργός από τον Πολ ντι Ρέστα την πρώτη, αντίστοιχα. Ο νεαρός πιλότος συμπλήρωσε 90 γύρους μέσα στην πίστα της Χερέθ, αλλά έμεινε πίσω σε χρόνο, πέφτοντας στην έβδομη θέση.

Όπως χθες έτσι και σήμερα, ο Μπρούνο Σένα ήταν ο παραγωγικός οδηγός μέσα στην πίστα, μένοντας πολύ περισσότερο χρόνο από τους υπόλοιπους (125 γύρους). Ο χρόνος του ωστόσο ήταν ο όγδοος καλύτερος αν και ήταν ταχύτερος σε σχέση με χθες. Ο νεαρός Βραζιλιάνος πιλότος έγινε η αιτία για να βγει η κόκκινη σημαία δύο φορές σήμερα καθώς σταμάτησε την πρώτη φορά στην έξοδο του σικέιν που φέρει το όνομα του θείου του (συμβολικό;) και τη δεύτερη στη στροφή δύο της πίστας. Αυτό δεν τον πτόησε, αλλά συνέχισε την προσπάθεια γνωριμίας και εξοικείωσης με το νέο μονοθέσιο της Williams.

Το νέο πρόσωπο για σήμερα ήταν Γιάρνο Τρούλι που έτρεχε με τη νέα CT01 της Caterham. Ο βετεράνος πιλότος χρησιμοποιούσε μάλιστα για πρώτη φορά το KERS καθώς το περυσινό μονοθέσιο δεν διέθετε το συγκεκριμένο σύστημα. Ο χρόνος του ήταν καλύτερος από τον χθεσινό του Βαν ντε Γκάρντε και του Κοβαλάινεν (την πρώτη ημέρα), αλλά πιο αργός σε σχέση με τη δεύτερη ημέρα του Φινλανδού στην πίστα. Ο Ιταλός, ήταν εκείνος που μαζί με τον Σένα, γύρισαν περισσότερο στην Χερέθ (έφτασε τους 117 γύρους).

Το επόμενο ραντεβού των ομάδων είναι στα τέλη Φεβρουαρίου και πάλι στη Χερέθ.

Πηγή: naftemporiki.gr
TAGS