Σοβαρό θέμα μεταξύ των ομάδων έχει ανακύψει για τη νέα «F-duct» στην πίσω πτέρυγα της Mercedes και κατά πόσον αυτή η καινοτομία είναι νόμιμη ή όχι. Ηδη, κάποιοι έχουν εκφράσει την αντίδρασή τους χωρίς ωστόσο να την καταθέσουν επισήμως στη FIA. Αποφάσισαν έτσι να περιμένουν περαιτέρω διευκρινίσεις μετά την διεξαγωγή του αγώνα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren Mercedes, Τζόναθαν Νιλ εξέφρασε την εμπιστοσύνη της ομάδας του προς την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, υπογραμμίζοντας ότι λάβει μια τελική απόφαση πάνω σε στο σχετικό ζήτημα.

Ο Νιλ κατά την διάρκεια τηλεδιάσκεψης τόνισε ότι συμμερίζεται την προσπάθεια όλων των ομάδων να πετύχουν ότι καλύτερο μπορούν υπό το πλαίσιο των κανονισμών.

«Ολες οι ομάδες προσπαθούν να εξάγουν το μέγιστο εντός επιτρεπόμενων κανονισμών και η καινοτομία – ιδίως αν το μονοθέσιο είναι γρήγορο – σίγουρα είναι μια πρόκληση. Αυτό το καταλαβαίνουμε. Αυτό όμως που δεν καταλαβαίνω καλά είναι τι πραγματικά κάνει η Mercedes, για αυτό τον λόγο θα πρέπει να βασιστούμε στους συναδέλφους μας στη FIA.

Αν έχουμε κάτι που πιστεύουμε ότι είναι καινοτόμο ή στα όρια των κανονισμών, είμαστε υποχρεωμένοι να το αποκαλύψουμε στον Τσάρλι Γουάιτινγκ και τους συνεργάτες του. Είμαι πολύ σίγουρος ότι η Mercedes θα το έχει κάνει αυτό και πήρε την απόφαση ότι είναι εντάξει», δήλωσε ο Τζόναθαν Νιλ.

Πέραν όμως της McLaren Mercedes και η Red Bull μέσω τους Κρίστιαν Χόρνερ είχε εκφράσει τις αντιρρήσεις της σχετικά με τη νέα πατέντα της Mercedes. Μάλιστα ο Χόρνερ είχε δυσανασχετήσει θεωρώντας ότι αυτή η καινοτομία και η βιαστική αντιγραφή της, ίσως να αποβεί πολύ δαπανηρή για τις υπόλοιπες ομάδες.

«Το πιο εκνευριστικό είναι ότι όλα αυτά τα συστήματα, αναμφίβολα θα απαγορευθούν την επόμενη χρονιά, αλλά στο μεταξύ όλοι εμείς θα προσπαθούμε να κυνηγούμε τη συγκεκριμένη ιδέα. Αναπόφευκτα αυτό συνεπάγεται ένα σημαντικό κόστος. Θα ήταν μία καινοτομία που οι ομάδες που βρίσκονταν στις πρώτες θέσεις θα κοιτούσαν, αλλά ίσως να ήταν κάτι που θα είναι απαγορευτικά ακριβό για τις μικρότερες ομάδες».

Πηγή: naftemporiki.gr
TAGS