Παρά τις όποιες αντιδράσεις έχουν υπάρξει σχετικά με τη λύση που εφήρμοσε η Mercedes GP στην πίσω πτέρυγα κατά τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, στην Αυστραλίας, η FIA εξακολουθεί να πιστεύει ότι είναι νόμιμη.

Τόσο η Reb Bull όσο και η Lotus είχαν εκδηλώσει την έντονη δυσαρέσκειά τους καθώς θεωρούσαν ότι είναι κάτι το παράνομο. Ηδη, μετά το τέλος του αγώνα στην Αυστραλία έχει ξεκινήσει ένα σύνολο δηλώσεων των ομάδων και εκπροσώπων τους σχετικά με το θέμα όπου ζητούσαν από τη FIA να διερευνήσει περισσότερο το θέμα που ανέκυψε και να εκφράσει (ξανά) την άποψή της.

Τελικά η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου παρά τις συζητήσεις με τους εκπροσώποςυ των ομάδων στο περιθώριο του GP στη Μαλαισία, δεν άλλαξε την γνώμη της και εξακολουθεί να θεωρεί νόμιμη της λύση της Mercedes GP. Η λογική είναι πως το συγκεκριμένο σύστημα είναι παθητικό και δεν ενεργοποιείται από κανέναν.

«Είναι απολύτως παθητικό. Δεν έχει κινούμενα μέρη, Δεν αλληλεπιδρά με την ανάρτηση, το τιμόνι. Ως εκ τούτου, δεν βλέπω κάποιον κανονισμό που να το απαγορεύει», είχε αναφέρει ο τεχνικός διευθυντής της FIA, Τσάρλι Γουάτινγκ.

Ουδείς γνωρίζει ποια θα είναι η αντίδραση των Red Bull και Lotus, αν δηλαδή θα προχωρήσουν σε επίσημη διαμαρτυρία (κάτι που ήθελαν να κάνουν μετά το GP της Αυστραλίας) ή θα εξελίξουν μια αντίστοιχη λύση.

Πηγή: naftemporiki.gr