Δύο εντελώς διαφορετικές στρατηγικές επέλεξαν Citroen και Ford για να ξεκινήσουν το ράλι Πορτογαλίας.

Η Citroen αποφάσισε να εκκινήσει από τις δύο πρώτες θέσεις τον τέταρτο γύρο του Παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι. Ο Μίκο Χίρβονεν θα λάβει πρώτος από όλους εκκίνηση και στην ουσία θα «ανοίγει» το δρόμο για τον οκτώ φορές Παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπάστιαν Λόεμπ, ο οποίος θα ξεκινήσει τον αγώνα δεύτερος.

Αντιθέτως, η Ford αποφάσισε να βρεθεί στις δύο τελευταίες θέσεις με τον Πέτερ Σόλμπεργκ να είναι 16ος και τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα μόλις 17ος. Με αυτό τον τρόπο η ομάδα της Ford θέλει οι ειδικές διαδρομές να έχουν καθαρίσει τελείως πριν τα πληρώματα της κάνουν την προσπάθειά τους. Βέβαια, αυτό ενέχει και τον κίνδυνο της σκόνης, αλλά όπως τόνισε ο Λάτβαλα, οι διοργανωτές διαβεβαίωσαν την πρώην παγκόσμια πρωταθλήτρια, ότι θα δεν υπάρξει πολύ σκόνη στις αυριανές ειδικές διαδρομές.

Η σκόνη πάντως ήταν ο κύριος λόγος που ανάγκασε τη Citroen να επιλέξει να λάβει πρώτη εκκίνηση. Ηδη πάντως, όπως είναι γνωστό, οι διοργανωτές αναμένεται να καταβρέξουν τις τρεις νυχτερινές ΕΔ, έτσι ώστε να διευκολύνουν την ορατότητα και την προσπάθεια των πληρωμάτων που θα κινούνται μόνο με τα φώτα από τους προβολείς τους.

«Υπολογίζουμε περισσότερο στον καθαρισμό, ότι θα είναι δηλαδή πιο καθαρά και θα έχουμε πιο καλή πρόσφυση. Οι διοργανωτές μας υποσχέθηκαν ότι θα υπάρξει σκόνη στις ειδικές. Ετσι υπολογίζουμε και σε αυτό και στις πληροφορίες της ομάδας ότι το θέμα του καθαρισμού είναι μεγαλύτερο από την σκόνη», δήλωσε ο Γιάρι-Μάτι Λάταβαλα.

Από την άλλη πλευρά ο Μίκο Χίρβονεν που ξεκινάει τον αγώνα πρώτος από όλους τόνισε ότι επέλεξε αυτή θέση γιατί θέλει να αποφύγει να παγιδευτεί σε σύννεφα σκόνης που θα τον δυσκολέψουν αρκετά. Σημείωσε παράλληλα, ότι στόχος της Citroen είναι να ολοκληρώσει τον αγώνα στις δύο πρώτες θέσεις και να κάνει το δεύτερο συνεχόμενο 1-2 μετά το Μεξικό.

«Ισως υπάρξει σκόνη ίως και όχι. Ακόμη κι αν υπάρξει σκόνη ή και βροχή τότε είναι καλύτερο να ξεκινά πρώτος. Το καθάρισμα του δρόμου ίσως να είναι ένα πρόβλημα, αλλά είναι μόλις τρεις μικρές ειδικές. Ετσι αν χάσουμε κάτι εκεί, αυτό δε θα είναι τόσο σημαντικό και θα μπορούμε να παλέψουμε για να το ανακτήσουμε. Είμαι αισιόδοξος για τον αγώνα και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε το που βρισκόμαστε σε σχέση με τη Ford. Μιλήσαμε όλοι μαζί σαν ομάδα και όπως είδατε ο Σεμπάστιαν θα ξεκινήσει δεύτερος, επομένος αυτό είναι ο στόχος μας».

Η σειρά εκκίνησης για το ράλι της Πορτογαλίας είναι:

1. Μίκο Χίρβονεν (Citroen)

2. Σεμπάστιαν Λόεμπ (Citroen)

3. Οττ Τανάκ (M-Sport)

4. Ντάνι Σορντό (Prodrive)

5. Γιάρι Κέτομα (Autotek)

6. Τιερί Νουβίλ (Citoen Junior)

7. Αρμίντο Αραούχο (Mini Portugal)

8. Μάρτιν Πρόκοπ

9. Νάσελ Αλ-Ατίγια (Qatar WRT)

10. Ντάνιελ Ολιβέιρα (Brazil WRT)

11. Πέτερ βαν Μερκστέιν Τζ. (Van Merksteijn)

12. Ντένις Κουΐπερς (Μ-Sport)

13. Πατρίκ Σαντέλ (Prodrive)

14. Μαντς Οστμπεργκ (Adapta)

15. Εβγκένι Νόβικοφ (M-Sport)

16. Πέτερ Σόλμπεργκ (Ford)

17. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Ford)

Πηγή: naftemporiki.gr