Με τους αναβάτες από την θέση 2 ως την 15, να συνωστίζονται με διαφορές λιγότερες του ενός δευτερολέπτου, η διαχείριση των ελαστικών (ιδιαίτερα η χρήση των δυο σετ ελαστικών της Pirelli την κατάλληλη στιγμή) ήταν υψίστης σημασίας, στην σημερινή Superpole στην ιταλική πίστα της Imola.

Οι αναβάτες που έμειναν πίσω από πλευράς χρόνου, χρησιμοποίησαν και τα δυο σετ ελαστικών στην SP1 ώστε να μπουν στην SP2, ωστόσο κανείς δεν κατάφερε να πλησιάσει τον φανταστικό Tom Sykes, o οποίος έσπασε τα χρονόμετρα κάνοντας νέο ρεκόρ και όντας ο μοναδικός αναβάτης που έσπασε το φράγμα του 1.47... (1.46.748).

Ο μεγαλειώδης Sykes, ήταν σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορος από τον δεύτερο, Sylvain Guintoli, για τον οποίο όμως, πρέπει να σημειώσουμε ότι έχει κάνει ένα εκπληκτικό Σ/Κ μέχρι στιγμής, αφήνοντας πίσω του πιο ηχηρά ονόματα του Πρωταθλήματος. Στην τρίτη θέση συναντάμε τον Π.Π. Carlos Checa, ο οποίος "θρηνεί" για την έλλειψη τελικής ταχύτητας στην γρήγορη και τεχνική πίστα της Imola. Βέβαια, να σημειώσουμε ότι ο Ισπανός ήταν αυτός που πρώτος έσπασε το ρεκόρ πίστας, κατά την διάρκεια της SP2.

Τέταρτος στην λίστα ήταν ο Leon Haslam, ο οποίος "καπάρωσε" και την τελευταία θέση στην πρώτη σειρά. Απογοητευμένος θα πρέπει να είναι ο Max Biaggi, ο οποίος βρέθηκε στην 5η θέση. Χαρακτηριστικό είναι ότι στις πρώτες 5 θέσεις της κατάταξης, βρίσκουμε και τους πέντε κατασκευαστές...

Ο Marco Melandri ήταν ο έκτος ταχύτερος οδηγός, αντιμετωπίζοντας όμως προβλήματα με το chattering (ταλαντώσεις), ενώ ο Jonathan Rea στην προσπάθειά του να πλασαριστεί σε καλύτερη θέση, είχε μια πτώση και περιορίστηκε στην 7η θέση της λίστας. Ο τελευταίος της δεύτερης σειράς, είναι ο Joan Lascorz με την Kawasaki του.

Ο νεοφερμένος στην κατηγορία, Lorenzo Zanetti, έκανε εντυπωσιακή εμφάνιση κερδίζοντας την 9η θέση, ακολουθούμενος από τον Jakub Smrz ο οποίος δεν κατάφερε κάτι περισσότερο από την 10η. Η 11η θέση δεν άφησε καθόλου ικανοποιημένο τον Eugene Laverty, ο οποίος αντιμετώπισε ορισμένα τεχνικά προβλήματα. Στο τέλος, ο οξύθυμος Ιρλανδός κλώτσησε νευριασμένος την Aprilia του!!

Δυο λάθη και μια πτώση, ήταν αρκετά για να "χαρίσουν" στον Davide Giugliano την 12η θέση, ολοκληρώνοντας έτσι και την τρίτη σειρά.

Τα αποτελέσματα:

1     66    Sykes T. (GBR)    Kawasaki ZX-10R    1'46.748
2     50    Guintoli S. (FRA)    Ducati 1098R    1'47.221
3      7    Checa C. (ESP)    Ducati 1098R    1'47.423
4     91    Haslam L. (GBR)    BMW S1000 RR    1'47.458
5      3    Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory    1'47.611
6     33   Melandri M. (ITA) BMW S1000 RR    1'47.642
7     65    Rea J. (GBR)    Honda CBR1000RR    1'47.643
8     17    Lascorz J. (ESP)    Kawasaki ZX-10R    1'47.740
9     87    Zanetti L. (ITA) Ducati 1098R    1'48.108
10     96    Smrz J. (CZE)    Ducati 1098R    1'48.137
11     58    Laverty E. (IRL)    Aprilia RSV4 Factory    1'48.299
12     34    Giugliano D. (ITA) Ducati 1098R    1'48.650
13    121    Berger M. (FRA)    Ducati 1098R    1'48.267
14     59    Canepa N. (ITA) Ducati 1098R    1'48.382
15      2    Camier L. (GBR)    Suzuki GSX-R1000    1'48.415
16     86    Badovini A. (ITA) BMW S1000 RR    1'48.631
17     19    Davies C. (GBR)    Aprilia RSV4 Factory    1'48.857
18     84    Fabrizio M. (ITA) BMW S1000 RR    1'48.904
19     21    Hopkins J. (USA)    Suzuki GSX-R1000    1'49.790
20     44    Salom D. (ESP)    Kawasaki ZX-10R    1'49.854
21     18    Aitchison M. (AUS)    BMW S1000 RR    1'50.009
22     68    McCormick B. (CAN)    Ducati 1098R    1'50.266
23      4    Aoyama H. (JPN)    Honda CBR1000RR    1'50.670
24     36    Mercado L. (ARG)    Kawasaki ZX-10R    1'50.999
25     15    Alfonsi L. (ITA) Honda CBR1000RR    1'52.993

Πηγή: motograndprix.gr