Σύμφωνα με πηγή από τη Φινλανδία, την οποία αποκάλυψε βρετανικό μέσο ενημέρωσης, ο Γιαρί Ματί Λατβαλά έχει υπογράψει πολυετές συμβόλαιο συνεργασίας με τη Volkswagen από το 2013.

Μπορεί να έχουν διεξαχθεί μόλις τέσσερις αγώνες στο φετινό πρωτάθλημα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, όμως ένα δημοσίευμα έρχεται να φέρει την πρώτη μεταγραφή ενόψει του 2013.

Συγκεκριμένα, πηγή από τη Φινλανδία, την οποία αποκάλυψε το βρετανικό περιοδικό Autosport, αναφέρει πως ο Γιαρί Ματί Λατβαλά έχει υπογράψει πολυετές συμβόλαιο με τη Volkswagen, η οποία ετοιμάζεται για το ντεμπούτο της στο WRC έχοντας ως στόχο την κατάκτηση του τίτλου τα τρία πρώτα χρόνια!

«Καταλαβαίνουμε ότι η συμφωνία έγινε πολύ νωρίς, ίσως ακόμα και πέρσι, όταν το μέλλον της Ford στο WRC δεν ήταν τόσο βέβαιο. Ήταν ξεκάθαρο ότι είτε ο Πίτερ (Σόλμπεργκ) είτε αυτός (Λατβαλά) θα οδηγούσαν το Polo», αναφέρει η εν λόγω πηγή από τη σκανδιναβική χώρα. Για το γεγονός αυτό μίλησε ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της γερμανικής μάρκας, Κρις Νίσεν, ο οποίος τόνισε πως βρίσκονται στην αναζήτηση ενός ακόμα κορυφαίου οδηγού.

«Χρειάζεται να βρούμε άλλον έναν κορυφαίο οδηγό, αλλά είμαι πολύ ευχαριστημένος που ακούω ότι ο Λατβαλά ενδιαφέρεται να οδηγήσει για μας. Eίμαι βέβαιος ότι είναι καλός οδηγός και έχει λίγους αγώνες ακόμα για να δείξει ότι μπορεί να μείνει στο δρόμο», δήλωσε ο Νίσεν. Από την πλευρά του, θετικός στο ενδεχόμενος συνεργασίας με τον οδηγό της Ford είναι και ο Σεμπαστιάν Οζιέ, που έχει ξεκινήσει τις δοκιμές με το Polo R WRC.

«Είναι ένας από τους ταχύτερους οδηγούς στον κόσμο και είναι καλό παιδί. Είμαι σίγουρος ότι μπορώ να έχω καλή σχέση μαζί του. Δεν αποφασίζω εγώ όμως γι' αυτό». Με τη σειρά του, ο Μάλκολμ Γουίλσον ξεκαθάρισε πως στη Ford επιθυμούν να τον κρατήσουν στο... ρόστερ τους.

«Μπορεί το συμβόλαιό του να λήγει στο τέλος της χρονιάς, αλλά πρόθεσή μας είναι να κρατήσουμε τον Γιαρί», ήταν τα λόγια του επικεφαλής της ομάδας, ενώ ο ίδιος ο Λατβαλά διατήρησε σιγή ιχθύος σχετικά με το θέμα. «Είναι πολύ νωρίς να μιλήσουμε για τέτοιου είδους θέματα. Αυτή τη στιγμή ο στόχος μου είναι να τα πάω όσο καλύτερα γίνεται με τη Ford». Πάντως, τις συζητήσεις με τη VW επιβεβαίωσε ο μάνατζερ του 27χρονου, Τίμο Γιούκι.

«Ελπίζω μέχρι το θέμα να έχει κλείσει πριν το Ράλι Φινλανδίας. Έχουμε συζητήσει με την VW όπως επίσης και με την Ford. O βασικός λόγος για να μην μείνουμε στη Ford θα είναι αν δεν υπάρξει δέσμευσή τους για πολυετή παραμονή τους στο σπορ. Αυτό είναι προφανές. Από τις συζητήσεις που είχα με τον Κρις Νίσεν και τον Κάρλος Σάινθ φαίνεται πως διαθέτουν καλό πακέτο με σωστούς ανθρώπους και τεχνικές λεπτομέρειες με το αυτοκίνητο», είπε για να αναφερθεί και στο κακό ξεκίνημα του πελάτη του.

«Κοιτάξτε τι έγινε στην Πορτογαλία. Χωρίς αυτό το μηχανικό πρόβλημα το Σάββατο, θα μπορούσε να είχε τερματίσει 5ος», είπε χαρακτηριστικά. Τέλος, να σημειώσουμε ότι το συμβόλαιο του Λατβαλά με τη Ford λήγει στα τέλη του 2012 και ίσως μέχρι το καλοκαίρι να έχει ξεκαθαρίσει το τι μέλλει γενέσθαι.

Πηγή: gazzetta.gr