Ένα από τα ισχυρότερα αυτοκινητικά Αμερικανικά σύμβολα, ανανεώθηκε. Η Viper SRT (Street and Racing Technology) εκτός από ανανεωμένη εμφάνιση, διαθέτει και τη μεγαλύτερη ροπή που έχει αποδώσει ποτέ ατμοσφαιρικός κινητήρας, ξεπερνώντας ακόμα και αυτή της Ferrari F12 Berlineta. Βέβαια, ο Ιταλικός κινητήρας είναι 6,2lt και ο Αμερικανικός 8,4! Η ροπή λοιπόν του V10 κινητήρα της νέας Viper SRT είναι στα 82,0kgm, ενώ η απόδοσή του είναι στους 640 ίππους (στις 6.150rpm).
Δεν είναι όμως μόνο οι ίπποι που καθιστούν αυτή τη γενιά ως την ταχύτερη Vipper που έχει παραχθεί, αλλά και το ιδιαίτερα μικρό βάρος της, που είναι στα 1.521 κιλά, δηλαδή 45 λιγότερα από την προηγούμενη γενιά, με την αναλογία κιλών ανά ίππο να είναι επιπέδου Formula 1, ή αν θέλετε DTM (επιδόσεις ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί).

Το νέο μοντέλο διαθέτει ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με ιδιαίτερα κοντές σχέσεις, το οποίο στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Εκεί τώρα, η SRT συνεργάστηκε με την Pirelli για να κατασκευάσει μία ειδική έκδοση των P Zero. Έτσι το… φίδι φοράει 355 πίσω και 295 μπροστά, ενώ τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκοι της Brembo έχουν αναλάβει την επιβράδυνση και διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της πρόσφυσης και της ευστάθειας που έχουν τοποθετηθεί -για πρώτη φορά σε Viper- κρατάνε το αυτοκίνητο στο δρόμο. Σημειώστε βέβαια πως αυτά απενεργοποιούνται πλήρως.

Στο εσωτερικό, το γνώριμο… σπαρτιατικό του παρελθόντος έχει αντικατασταθεί με ένα ποιοτικό, πολυτελέστατο και με μπόλικο εξοπλισμό. Μία LCD οθόνη επτά ιντσών κυριαρχεί στον πίνακα οργάνων και ακόμα μία 8,4’’ στην κεντρική κονσόλα.

Σημειώστε πως η νέα Viper έχει και cruise control…

Πηγή: newsauto.gr