Με νέα εμφάνιση και νέο κινητήρα έρχεται το νέο Focus ST! Η «καυτή» έκδοση του μικρομεσαίου της Ford έχει αρκετά έντονα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, όπως η μεγάλη εμπρός γρίλια, οι επιβλητικές ζάντες αλουμινίου, η διπλή απόληξη της εξάτμισης κ.ά. Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβουν  τα μπάκετ καθίσματα, το σπορ τιμόνι, τα μικρά στρογγυλά όργανα στην κορυφή του ταμπλό κ.ά.
Κάτω από το καπό υπάρχει ένας κινητήρας 2.0 EcoBoost, ο οποίος αποδίδει 250 PS κι έχει μέγιστη ροπή 36,7 kgm. Σε σχέση με το σύνολο 2,5 lt του προηγούμενου Focus ST, η κατανάλωση του νέου μοτέρ είναι μειωμένη κατά 20% και ο ήχος του κινητήρα έχει διαφοροποιηθεί.

Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.

Οι άνθρωποι της Ford τοποθέτησαν στο νέο Focus ST σύστημα Torque Steer Compensation (TSC) και νέο τιμόνι μεταβλητής υποβοήθησης (γίνεται πιο στιβαρό στις στροφές), ώστε το αυτοκίνητο να είναι πιο φιλικό στην γρήγορη οδήγηση.

Παράλληλα, άλλαξαν τις ρυθμίσεις στην ανάρτηση (η πεντάθυρη έκδοση έχει διαφορετική πίσω ανάρτηση από την Station Wagon έκδοση) προκειμένου το νέο μοντέλο να έχει ακόμη καλύτερο κράτημα.

Πηγή: newsauto.grΜε νέα εμφάνιση και νέο κινητήρα έρχεται το νέο Focus ST! Η «καυτή» έκδοση του μικρομεσαίου της Ford έχει αρκετά έντονα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, όπως η μεγάλη εμπρός γρίλια, οι επιβλητικές ζάντες αλουμινίου, η διπλή απόληξη της εξάτμισης κ.ά. Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβουν  τα μπάκετ καθίσματα, το σπορ τιμόνι, τα μικρά στρογγυλά όργανα στην κορυφή του ταμπλό κ.ά.
Κάτω από το καπό υπάρχει ένας κινητήρας 2.0 EcoBoost, ο οποίος αποδίδει 250 PS κι έχει μέγιστη ροπή 36,7 kgm. Σε σχέση με το σύνολο 2,5 lt του προηγούμενου Focus ST, η κατανάλωση του νέου μοτέρ είναι μειωμένη κατά 20% και ο ήχος του κινητήρα έχει διαφοροποιηθεί.
Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.
Οι άνθρωποι της Ford τοποθέτησαν στο νέο Focus ST σύστημα Torque Steer Compensation (TSC) και νέο τιμόνι μεταβλητής υποβοήθησης (γίνεται πιο στιβαρό στις στροφές), ώστε το αυτοκίνητο να είναι πιο φιλικό στην γρήγορη οδήγηση.
Παράλληλα, άλλαξαν τις ρυθμίσεις στην ανάρτηση (η πεντάθυρη έκδοση έχει διαφορετική πίσω ανάρτηση από την Station Wagon έκδοση) προκειμένου το νέο μοντέλο να έχει ακόμη καλύτερο κράτημα.