Η κορεατική φίρμα επιθυμεί σημαντική αύξηση πωλήσεων για το επόμενο έτος, και πιο συγκεκριμένα για την Ευρωπαϊκή αγορά. Σε αυτό θα βοηθήσουν νέα προϊόντα αλλά και νέες στρατηγικές.
Η Kia επιθυμεί την σημαντική αύξηση των πωλήσεων της στις 25 ευρωπαϊκές χώρες, και μάλιστα παρά τις δυσκολίες της κρίσης που υπάρχουν. Η εταιρεία στοχεύει συγκεκριμένα σε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 20,7% για το 2012, σε σχέση με το 10,7 % που πέτυχε το 2011. Αυτό αντίστοιχα μεταφράζεται σε 350.000 οχήματα, ενώ το μερίδιο που κατέχει στην εν λόγω αγορά φτάνει πλέον το 2,7% σε σχέση με το 2,2% που κατείχε το 2011.

Μάλιστα ο υπεύθυνος της Kia Ευρώπης, Paul Philpott, ανέφερε ότι ο στόχος για το 2013 είναι τα 400.000 οχήματα που αντιστοιχεί σε 3,1 % μεριδίου, καθώς και ότι του χρόνου θα παρουσιαστεί ένα minivan, που θα πλαισιώσει τη γκάμα.

Πηγή: autotriti.gr
TAGS