Μία πρωτοποριακή ιδέα είχε η Citroen Μεγάλης Βρετανίας που δημιούργησε ένα αυτοκίνητο μέσω… Facebook! Καλά διαβάσατε. Μέσω ενός διαγωνισμού στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, συνολικά 24.000 κατέθεσαν τις σχεδιαστικές ιδέες τους για το C1 Connexion.

Η επικρατέστερη που θα αποκτήσει «σάρκα και οστά» σε μία περιορισμένης παραγωγής έκδοση, αφορούσε 3θυρη εκδοχή με χρώμα Caldera Black με εξωτερικές αλλά και εσωτερικές λεπτομέρειες σε έντονο κόκκινο.

Παράλληλα, φέρει αλουμινένιες ζάντες ενώ η Citroen θα το εφοδιάσει με ένα κινητήρα βενζίνης, 1.0 lt και 68 αλόγων, LED φώτα, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα και χειροκίνητο κιβώτιο.

Επόμενο στάδιο της αλληλεπίδρασης με τους φίλους της αυτοκίνησης, θέλει τη γαλλική μάρκα να τους ζητά να σχεδιάσουν και το σήμα αυτού του ξεχωριστού μοντέλου που αναμένεται να κυκλοφορήσει στο τέλος του χρόνου.

Πηγή: newsauto.gr