Τρίτη ημέρα του 58ου Ράλι Ακρόπολις και ο ελληνικός αγώνας άφησε τη Στερεά Ελλάδα που τόσο πολύ ταλαιπώρησε χθες τα πληρώματα και μεταφέρθηκε πλέον στην Πελοπόννησο.
Με τον καιρό σύμμαχο (ήλιος) οι αγωνιζόμενοι θα συνεχίσουν σήμερα την προσπάθειά τους παίρνοντας από τέσσερις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές.

Με το... καλημέρα σήμερα, στην ειδική Κλένια Μυκήνες 1, μήκους 17,41 χλμ. ο Σεμπάστιαν Λόεμπ θέλησε να δώσει απάντηση στον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα για τη χθεσινή του επικράτηση στην τελευταία ειδική της ημέρας. Ετσι ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κέρδισε την πρώτη ΕΔ της ημέρας και αύξησε λίγο ακόμα (στα 7,6 δευτ.) τη διαφορά από τον δεύτερο Φινλανδό οδηγό της Ford που ήταν 1,1 δευτ. πιο αργός.

«Επεκτείνω τη διαφορά μου, αλλά μόλις για ένα δευτερόλεπτο. Πήγαμε καλά, αλλά ήτα μία πολύ δύσκολη ειδική για τα ελαστικά και το δεύτερο πέρασμα θα είναι πολύ άσχημο», δήλωσε ο Σεμπάστιαν Λόεμπ.

Ο Λάτβαλα σημείωσε ότι έκανε κάποιες αλλαγές στο Fiesta WRC και πλέον νιώθω πιο έτοιμος. «Προσπάθησε όσο περισσότερο μπορούσα αλλά κάποιες σημεία είναι πολύ δύσκολα και χρειάζεται να είσαι πολύ προσεκτικός γιατί υπάρχουν πολλές πέτρες. Προσπάθησα να πιέσω τον Λόεμπ, αλλά είναι οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και επομένως αυτό δεν θα είναι εύκολο».

Τον τρίτο καλύτερο χρόνο στην ειδική πέτυχε ένα ακόμη Ford Fiesta WRC, εκείνο του Πέτερ Σόλμπεργκ. Ο Νορβηγός δεν ήθελε να ρισκάρει καθώς όπως είπε μία πέτρα μπορεί να καταστρέψει όλον τον αγώνα. Προς το παρόν η διαφορά του από τον πρωτοπόρο Λόεμπ αυξήθηκε στα 20,9 δευτ. Παράλληλα κατάφερε να απομακρυνθεί και από τον τέταρτο Χίρβονεν, ο οποίος ήταν τέταρτος στην ειδική και βλέπει τον οδηγό της Ford να ξεμακραίνει.

Οπως δήλωσε ο Φινλανδός θέλει να παραμείνει στη μάχη, αλλά οι ειδικές είναι πολύ σκληρές και δεν του αφήνουν περιθώρια. Στη δυσκολία των ειδικών στάθηκε και ο Ευγκένι Νόβικοφ που σημείωσε τον πέμπτο καλύτερο χρόνο στην ΕΔ και παραμένει πέμπτος γενικής. Στόχος του είναι να προστατέψει το αυτοκίνητο και να αποφύγει τα λάθη που θα του στοιχίσουν.

Ο Μαντς Οστμπεργκ μετά τις χθεσινές ατυχίες προσπαθεί να καλύψει τον χαμένο χρόνο και να επιστρέψει στην πέμπτη θέση της γενικής. Στην Κλενια-Μυκήνες 1 ήταν έκτος πίσω από τον Νόβικοφ αλλά χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια ακόμα. «Όχι πολύ καλά. Δεν νιώθω άνετα. Γλιστράει πολύ. Δεν μπορώ να πιέσω, δεν έχω εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο. Αν χάσεις τη γραμμή, δεν έχεις καθόλου πρόσφυση. Είναι πολύ δύσκολο», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Ο Μάρτιν Πρόκοπ αύξησε τη διαφορά του από τον Νάσερ Αλ-Ατίγια που τον κυνηγά (στα 16,1 δευτ.). Παραδέχθηκε παράλληλα ότι είναι πολύ πιο εύκολο να ξεκινάει τον αγώνα από τις πιο πίσω θέσεις.

Ο τιερί Νουβίλ συνεχίζει να οδηγεί προσεκτικά το Citroen DS3 WRC και ήταν μόλις 0,3 δευτ. πίσω από τον δέκατο σε αυτή την ειδική Σεμπαστιέν Οζιέ. Ο τελευταίος εξακολουθεί να είναι ένατος στην γενική κατάταξη με τον ομοεθνή του να βρίσκεται στην ενδέκατη θέση, αρκετά μακριά από τον δέκατο Μίκελσεν.

Ο Πάουλο Νόμπρε εγκατέλειψε από βλάβη στην ανάρτηση του Mini WRC μετά από επαφή με πέτρα.