Οι ελπίδες του Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα για νίκη σχεδόν εξανεμίστηκαν καθώς είχε ένα κλατάρισμα στον πίσω δεξί τροχό του Fiesta WRC με αποτέλεσμα να σταματήσει για να τον αλλάξει, χάνοντας στην ουσία 3,32 λεπτά μέσα στην 14η ειδική, Κλένια – Μυκήνες 2. Ετσι ο Φινλανδός έπεσε από την δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης στην τέταρτη, έχοντας πλέον διαφορά από τον πρωτοπόρο Λόεμπ περισσότερο από τρία λεπτά διαφορά (3:26,6).

«Αλλάξαμε τον πίσω δεξί τροχό. Πλαγιολίσθηση. Χτύπησα σε ανάχωμα και σκίστηκε το λάστιχο. Πίστευα ότι μπορώ να συνεχίσω έτσι, αλλά τελικά έσπασε ο τροχός 3 χλμ. πριν από τον τερματισμό και αναγκαστήκαμε να τον αλλάξουμε. Είμαι απογοητευμένος», δήλωσε μετά το τέλος της ειδικής, αναγνωρίζοντας ωστόσο το λάθος του.

Πέραν της ατυχία του Λάτβαλα, ο Σεμπάστιαν Λόεμπ συνεχίζει ακάθεκτος, κερδίζοντας και το δεύτερο πέρασμα στην Κλένια Μυκήνες. Αυτή είναι η τρίτη ειδική που ο γάλλος οδηγός της Citroen επικρατεί προς το παρόν.

Πίσω του πλέον στην γενική κατάταξη έχει τον Πέτερ Σόλμπεργκ με 21,9 δευτ. διαφορά. Ο Νορβηγός δεν θέλησε εδώ να πάρει κάποιο ρίσκο καθώς το θεώρησε επικίνδυνο και προσπάθησε απλά να έχει έναν γρήγορο ρυθμό. Η στρατηγική του αυτή του χάρισε την δεύτερη θέση στην ειδική.

Στην τρίτη θέση γενικής αλλά και στην ειδική βρίσκεται ο Μίκο Χίρβονεν, οποίος μάλλον φαίνεται απογοητευμένος διότι τίποτα δεν του πηγαίνει σήμερα καλά. Κι εδώ ο Φινλανδός αν και οδήγησε καλά, δαπάνησε περισσότερο χρόνο από όσο όφειλε, αφού έχασε μία διασταύρωση. Ετσι, η διαφορά του από τον δεύτερο γενικής Σόλμπεργκ έχει φτάσει στα 49,9 δευτ. και είναι δύσκολο να μαζευτεί.

Ο Μαντς Οστμπεργκ έχει επιδοθεί στο κυνηγητό του Μάρτιν Πρόκοπ. Ο Νορβηγός ήταν ταχύτερος του Τσέχου σε αυτή την ειδική και μείωσε τη διαφορά τους μόλις στα 0,8 δευτερόλεπτα. Από την πλευρά του ο Πρόκοπ που είναι πέμπτος γενικής δηλώνει ότι δεν είναι έτοιμος για μία μάχη με τον οδηγό της Adapta. «Δε μπορούσα να τον ανταγωνιστώ διότι είδα την ταχύτητά του σήμερα το πρωΐ. Οι πέτρες είναι πολύ μεγάλες για το αυτοκίνητο σε αυτή την ειδική και έπρεπε να μειώσω ταχύτητα», δήλωσε χαρακτηριστικά.

«Στοχεύω στην πρώτη 5άδα, κυνηγάω τον Mάρτιν. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, η ειδική ήταν σκληρή. Δεν πιέζουμε πολύ, για να αποφύγουμε τα λάθη», σημείωσε με τη σειρά μετά το τέλος της ειδικής ο Οστμπεργκ.

Μετά το σέρβις στο Λουτράκι, ο Τιερί Νουβίλ κατάφερε να «πιάσει» και να περάσει τον Αντρέας Μίκελσεν στην γενική, ανεβαίνοντας αυτός ένατος. Πλέον ο νεαρός Γάλλος οδηγός βρίσκεται μεταξύ των δύο Skoda Fabia S200 και συνεχίζει την προσπάθειά του για κάτι καλύτερο. «Νομίζω ότι μπορώ να πιάσω τα Skoda μπροστά μου. Πήγα σχετικά γρήγορα, αλλά δεν πίεσα πολύ. Ευχαριστήθηκα την ειδική. Ακόμα καθαρίζω το δρόμο», τόνισε.

Ανεβασμένος είναι και ο Αρμίντο Αραούχο με το Mini WRC, ο οποίος κέρδισε μία θέση και είναι πλέον ενδέκατος στην γενική κατάταξη. Ο Πορτογάλος οδηγός θεωρεί ότι το αυτοκίνητο του δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα και στόχος του, όπως είπε, είναι να τερματίσει.


Πηγή: naftemporiki.gr