Kαλές καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην Ισπανία επιτρέπουν στους αναβάτες να δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό και να «κατεβάζουν» ακόμη περισσότερο τους χρόνους τους.
Ο Χόρχε Λορένθο ήταν αυτός που γέλασε τελευταίος με το κλείσιμο της σημερινής ημέρας στην πίστα της Καταλούνια αφού όχι μόνο «έσπασε» το 1:43, αλλά σημείωσε και τον ταχύτερο χρόνο 1:42.099 κατά την διάρκεια των δεύτερων και τελευταίων (για σήμερα) ελεύθερων δοκιμών.

Ο Ισπανός αναβάτης της Yamaha κατείχε για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα της διαδικασίας την πρώτη θέση και μόνο στα τελευταία δέκα λεπτά, όταν οι περισσότεροι εξαπέλυσαν τις επιθέσεις τους, έχασε την πρωτοπορία. Την οποία όμως και ανέκτησε μόλις δύο λεπτά πριν από τη λήξη των δοκιμών στον 14 από τους 16 γύρους που πραγματοποίησε μέσα στην πίστα.

Σημαντική έκπληξη ήταν η δεύτερη θέση του Αλβάρο Μπαουτίστα με την San Carlo Honda Gresini. O Ισπανός έδειξε αναγεννημένος το απόγευμα και μόλις στον 16ο γύρο από τους 18 που έμεινε μέσα στην πίστα, ανέβηκε στην κορυφή. Τελικά, έμεινε 0,207 δευτ. πίσω από τον Λορένθο.

Ο Καλ Κρούτσλοου έδειξε και πάλι τις δυνατότητες του, βάζοντας υποψηφιότητα από τώρα για μια θέση στο βάθρο. Ο Βρετανός αναβάτης της Monster Yamaha Τech 3 εξαπέλυσε την επίθεσή του τα τελευταία 4,30 λεπτά και ανέβηκε αρχικά δεύτερος πίσω από τον Μπαουτίστα για να ολοκληρώσει τελικά την διαδικασία τρίτος.

Αναπτερωμένος το απόγευμα ήταν και ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο με τη δεύτερη Yamaha της Μοnster Tech 3, ο οποίος έμεινε μόλις 0,043 δευτ. πίσω από τον teammate του. Ο Ιταλός ήταν ένας από τους πιο εργατικούς αναβάτες το απόγευμα καθώς πραγματοποίησε 20 γύρους.

Η Ducati βρέθηκε στην πέμπτη θέση, όχι όμως με κάποιον από τους εργοστασιακούς της αναβάτες στη σέλα, αλλά με τον Χέκτορ Μπαρμπερά της Pramac Racing Team. Οι Νίκι Χέιντεν και Βαλεντίνο Ρόσι το απόγευμα πλασαρίστηκαν πολύ χαμηλά, ένατος και δωδέκατος, αντίστοιχα.

Η απόδοση του Μπεν Σπις ήταν εφάμιλλη με το πρωί. Ο Αμερικανός παραλίγο να κάνει την έκπληξη κατά την διάρκεια των δοκιμών όταν στον δωδέκατο γύρο του ανέβηκε στην πρώτη θέση, αλλά στη συνέχεια υποσκελίστηκε από τους Ντοβιτσιόζο, Μπαουτίστα, Κρούτσλοου και Λορένθο για να ολοκληρώσει τελικά την διαδικασία έκτος.

Παρά το γεγονός ότι μονοπώλησε στις πρωινές δοκιμές, η Honda δεν είχε αντίστοιχη απόδοση το απόγευμα με τον Ντάνι Πεντρόζα να είναι μόλις έβδομος, 0,771 δευτ. πίσω από τον πρωτοπόρο Λορένθο. Ο Κέισι Στόνερ έπεσε ακόμη πιο χαμηλά στην δέκατη θέση. Ογδοος ήταν ο Στέφαν Μπραντλ με την Honda της LCR.

Το καλύτερο χρόνο σε ό,τι αφορά στις CRT μοτοσικλέτες πέτυχε ο Αλιξ Εσπαργκάρο έχοντας την 13η καλύτερη επίδοση.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

1. X. Λορένθο Yamaha Factory Racing +1:42.099

2. A. Μπαουτσίστα San Carlo Honda Gresini + 0.207

3. K. Κρούτσλοου Monster Yamaha Tech 3 +0.348

4. A. Ντοβιτσιόζο Monster Yamaha Tech 3 + 0.493

5. X. Μπαρμεπρά Pramac Racing Team + 0.540

6. Mπ. Σπις Yamaha Factory Racing + 0.703

7. Nτ. Πεντρόζα Repsol Honda Team + 0.771

8. Στ. Μπραντλ LCR Honda MotoGP + 0.844

9. Ν. Χέιντεν Ducati Team + 0.958

10. Κ. Στόνερ Repsol Honda Team + 1.035

11. Κ. Άμπραχαμ Cardion AB Motoracing + 1.242

12. Β. Ρόσι Ducati Team + 1.439

13. Α. Εσπαργκάρο Power Electronics Aspar + 2.369

14. Ρ. Ντε Πουνιέτ Power Electronics Aspar + 2.672

15. Μ. Πίρο San Carlo Honda Gresini + 3.532

16. Κ. Έντουαρντς NGM Mobile Forward Racing + 3.769

17. Γ. Ερνάντες Avintia Blusens + 4.351

18. Ι. Σίλβα Avintia Blusens + 4.401

19. Μ. Πασίνι Speed Master + 4.404

20. Τζ. Έλισον Paul Bird Motorsport + 4.737

21. Ν. Πετρούτσι Came IodaRacing Project + 5.337

Πηγή: naftemporiki.gr