Στη φετινή αγωνιστική σεζόν, η FIA αποφάσισε να κρατήσει μόνο μία ζώνη DRS σε σχέση με πέρυσι, όπου είχε επιλέξει δύο.
Στο περσυνό GP του Μόντρεαλ υπήρχαν δύο ζώνες DRS, η μία μετά τη στροφή 10 και η άλλη στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού. Φέτος όμως η FIA φαίνεται να έχει αλλάξει εντελώς τη στρατηγική της σχετικά με της ζώνες DRS και είναι πολύ εμφανές ότι προσπαθεί να περιορίσει την «ταχύτητα» για μεγαλύτερη ασφάλεια. Έτσι, θα παραμείνει η ζώνη που βρίσκεται στη στροφή 10, ενώ η παγκόσμια ομοσπονδία αποφάσισε ότι θα μειώσει και την ενεργοποίησης της ζώνης κατά 50 μέτρα (600 μέτρα πλέον).

Πηγή: autotriti.gr