Αρκετά ενδιαφέροντα είναι τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη στις ΗΠΑ σχετικά με τις προτιμήσεις των γυναικών αγοραστών. Σύμφωνα με την έρευνα λοιπόν, καταγράφηκε αυξητική τάση στις γυναίκες που επέλεξαν για αγαπημένο αυτοκίνητό τους κάποιο supercar. Η αγαπημένη ακριβή μάρκα των γυναικών είναι η Rolls Royce, με το 9,3% των πωλήσεων της εταιρίας να οφείλεται στο ωραίο φύλλο (από 8% το 2009).

Τη μεγαλύτερη άνοδο ωστόσο είχε η Lamborghini, με αύξηση 2,2% (συνολικά το 7,4% των πωλήσεών της έγιναν σε γυναίκες). Άνοδο στις προτιμήσεις των γυναικών σημείωσε και η Ferrari με 6,4% των συνολικών πωλήσεων (έναντι 5,1% το 2009).

Η έρευνα ωστόσο δεν δίνει απάντηση σχετικά με την αιτία που προκάλεσε την αύξηση στην αναλογία πωλήσεων γυναικών-ανδρών (που φυσικά συνεπάγεται αναλογική πτώση των πωλήσεων που έγιναν σε άνδρες)… Σημειώνουμε ότι η έρευνα διεξήχθη στις Η.Π.Α., όπου δεν συνηθίζεται οι σημαντικές αγορές να γίνονται «στο όνομα» συζύγων, τέκνων κ.ά. για φορολογικούς λόγους…

Πηγή: newsauto.gr