Ο Μπεν Σπις λατρεύει το Ασσεν και το απέδειξε. Ο Τεξανός αναβάτης της εργοστασιακής ομάδας της Yamaha έχει έρθει ορεξάτος στην Ολλανδία και θέλει να φύγει από εκεί με ένα θετικό αποτέλεσμα και γιατί μία επανάληψη του περυσινού του θριάμβου.


Προς το παρόν, έβαλε τη σφραγίδα του στις απογευματινές, δεύτερες ελεύθερες δοκιμές, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο από όλους, 1:34.886.

Ο Σπις ήταν ο πρώτος αναβάτης που έριξε τα χρονόμετρα κάτω από 1:35. Κατάφερε περίπου 2,5 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας να σημειώσει την καλύτερη επίδοση και στη συνέχεια να απαντήσει τον Καλ Κρούτσλοου που για λίγο του… έκλεψε τη δόξα, ανεβαίνοντας εκείνος, προσωρινά, στην πρώτη θέση. Ο Σπις στον τελευταίο του γύρο κατάφερε να κατεβάσει ακόμη περισσότερο τον χρόνο του και να ολοκληρώσει με τον καλύτερο τρόπο τη σημερινή ημέρα τόσο για τον ίδιο όσο και για την Yamaha που είδε τους δύο αναβάτες της να κυριαρχούν το πρωΐ (ο Λορένθο) και το απόγευμα, αντίστοιχα.

Μόλις στον τελευταίο του γύρο (19ο) ο Καλ Κρούτσλοου, παρά τον τραυματισμένο του αστράγαλο, σημείωσε την δεύτερη καλύτερη επίδοση της διαδικασίας, μόλις έξι εκατοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον πρωτοπόρο Σπις.

Η βελτίωση της Desmosedici στο στεγνό φάνηκε από την απόδοση του Νίκι Χέιντεν το απόγευμα. Ο Αμερικανός είχε καλό ρυθμό με το μεσαίο πίσω ελαστικό, αλλά όταν επέλεξε τη μαλακή γόμα ήταν αρκετά γρήγορος. Κατάφερε μάλιστα τρία λεπτά πριν το τέλος των δεύτερων ελεύθερων δοκιμών να περάσει και στην κορυφή της κατάταξης. Οπως και να έχει πάντως, η Ducati φαίνεται ότι αρχίζει να βελτιώνεται στο στεγνό και να βρίσκει τρόπο πίεσης προς τις Honda και Yamaha, αντίστοιχα. Αυτό αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι π Αμερικανός ήταν ένας από τρεις αναβάτες των δεύτερων ελεύθερων δοκιμών που είχαν χρόνο κάτω από το 1:35.

Η Honda βρέθηκε το απόγευμα στην τέταρτη θέση χωρίς όμως στη σέλα της να κάθεται κάποιος από τους εργοστασιακούς της αναβάτες, αλλά ένας από «δορυφορική» της ομάδα. ΟΑλβάρο Μπαουτίστα κάνει πράξει αυτά που είχε αναφέρει πριν από τον αγώνα, ότι δηλαδή τον ενδιαφέρει η ομάδα να δουλεύει και η απόδοσή του να βελτιώνεται. Αυτό φάνηκε στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές καθώς ο Ισπανός αναβάτης της San Carlo Honda Gresini ήταν τέταρτος, αφήνοντας πίσω τους του δύο συναδέλφους του από την εργοστασιακή ομάδα της Honda.

Ο Χόρχε Λορένθο δεν κατάφερε να πιάσει απόδοση αντίστοιχη με το πρωΐ και έτσι έμεινε στην πέμπτη θέση. Ο Ισπανός έδειχνε προς το τέλος να χάνει αρκετά στο τελευταίο κομμάτι της πίστας, γεγονός που του στοίχιζε σε χρόνους.

Πίσω του ο Ντάνι Πεντρόζα που σαφώς δεν επιθυμεί μία αντίστοιχη θέση στις κατατακτήριες ή στον αγώνα αν θέλει να διεκδικήσει τον φετινό τίτλο. Ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο δεν είχε ρυθμό ανάλογο με τον teammate του Κρούτσλοου και έτσι έμεινε στην έβδομη θέση, έχοντας πίσω του τον Βαλεντίνο Ρόσι. Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής παρουσίασε μία μικρή βελτίωση σε σχέση με το πρωΐ, αλλά έδειχνε πως εξακολουούσε να παλεύει με την μοτοσικλέτα του.

Στην ένατη θέση ολοκλήρωσε τη σημερινή ημέρα ο Χέκτορ Μπαρμπερά αν και στην αρχή τη διαδικασίας είχε μία πτώση δίχως να τραυματιστεί. Την πρώτη δεκάδα έκλεισε ο Κέισι Στόνερ, ο οποίος είχε πρόβλημα με την μοτοσικλέτα του καθώς συμπλήρωσε τους λιγότερους γύρους και έμεινε πολύ ώρα στο γκαράζ της Repsol Honda.

Ο Στέφαν Μπραντλ δεν βελτίωσε την επίδοσή του σε σχέση με το πρωΐκ και μάλλον δεν φαίνεται να έχει πάρει με καλό μάτι αυτόν τον αγώνα. Είναι λογικό αφού πέρυσι όταν αγωνιζόταν στη μικρότερη κατηγορία, είχε μία πτώση.

Η ομάδα της Power Electronics Aspar είδε τον δεύτερο αναβάτη της αυτή τη φορά, τον Αλειξ Εσπαργκάρο, να είναι ο ταχύτερος όλων στις CRT μοτοσικλέτες και να τερματίζει εμπρός από τον teammate του Ράντι ντε Πουνιέ.

Ο Καρελ Αμπραχαμ συμμετείχε και στην απογευματινή διαδικασία, αλλά όπως φαίνεται από τους χρόνους του, ταλαιπωρείται από το τραυματισμένο του χέρι.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

1. Μπεν Σπις Yamaha 1:34.866

2. Καλ Κρούτσλοου Tech 3 Yamaha 1:34.872 + 0.006

3. Νίκι Χέιντεν Ducati 1:34.968 + 0.102

4. Aλβάρο Μπαουτίστα San Carlo Honda Gresini 1:35.008 + 0.142

5. Xόρχε Λορένθο Yamaha 1:35.057 + 0.191

6. Ντάνι Πεντρόζα Repsol Honda 1:35.080 + 0.214

7. Aντρέα Ντοβιτσιόζο Monster Yamaha Tech 3 1:35.257 + 0.391

8. Βαλεντίνο Ρόσι Ducati 1:35.296 + 0.430

9. Χέκτορ Μπαρμπερά Pramac Racing Ducati 1:35.298 + 0.432

10. Κέισι Στόνερ Repsol Honda 1:35.304 + 0.438

11. Στέφαν Μπραντλ LCR Honda 1:35.337 + 0.471

12. Aλειξ Εσπαργκάρο Aspar Aprilia 1:36.615 + 1.749

13. Ράντι ντε Πουνιέ Aspar Aprilia 1:36.871 + 2.005

14. Μισέλ Πίρο Gresini FTR-Honda 1:37.057 + 2.191

15. Γιόνι Ερνάντεθ Avintia FTR-Kawasaki 1:37.572 + 2.706

16. Kάρελ Αμπραχαμ AB Cardion Ducati 1:37.628 + 2.762

17. Mατιά Παζίνι Speed Master Aprilia 1:37.657 + 2.791

18. Κόλιν Εντουαρτς Forward Suter-BMW 1:37.669 + 2.803

19. Τζέιμς Ελισον Forward Suter-BMW 1:37.973 + 3.107

20. Iβάν Σίλβα Avintia Inmotec-Kawasaki 1:38.279 + 3.413

21. Ντανίλο Πετρούτσι Ioda-Aprilia 1:38.373 + 3.507

Πηγή: naftemporiki.gr