Ο Ιταλός άρχισε να χάνει τον ρυθμό του όταν πάλευσε για την 5η θέση λόγω προβλήματος στο πίσω ελαστικό του. «Ήταν αδύνατο να συνεχίσω. Ο Σπις και ο Μπαουτίστα είχαν το ίδιο πρόβλημα, αλλά σε εκείνους συνέβη 4 γύρους πριν το τέλος, δεν μπορούσα να φτάσω έτσι στον τερματισμό. Η δομή του ελαστικού ήταν ίδια με εκείνη που χρησιμοποίησα στο ζέσταμα και έκανα 13 γύρους με εκείνο που ήταν μάλιστα μαλακό. Αισθάνθηκα μεγάλο chatter πίσω το οποίο δεν είχα συναντήσει στο παρελθόν, ήταν δύσκολο να οδηγήσω. Η Ducati πιέζει τα ελαστικά περισσότερο από άλλες μοτοσικλέτες, αλλά αυτήν τη φορά έχουμε να κάνουμε με ολόκληρο κομμάτι ελαστικού, κάτι που συμβαίνει όταν η θερμοκρασία του ανέβει πολύ», είπε ο Ρόσι ο οποίος για το πλάνο της Ducati σχολίασε:

«Το σημαντικό είναι ότι η Ducati είναι ακόμα αφοσιωμένη στους αναβάτες της 100% και μπορούμε να τα καταφέρουμε».

Όσο για το ατύχημα της πρώτης στροφής ο «γιατρός» είπε: «Ήταν ένα λάθος στην πρώτη στροφή. Όταν είδα ότι πηγαίνει με αυτήν την ταχύτητα, αναρωτήθηκα που θα σταματήσει. Η ζημιά περιορίστηκε σε μόνο έναν αναβάτη, αλλά η ποινή νομίζω ότι ήταν δίκαιη».


Πηγή: woop.gr