Μια από τα ίδια και στην απογευματινή περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα του Σίλβερστοουν.


Η βροχή ήταν και πάλι ο αρνητικός πρωταγωνιστής δυσχεραίνοντας κάθε προσπάθεια πιλότων και ομάδων για τη συγκέντρωση στοιχείων σχετικών με το Βρετανικό GP.

Εν αντιθέσει με το πρωΐ, η δράση ήταν περισσότερη το απόγευμα μέσα στην πίστα με την πλειονότητα των πιλότων να δοκιμάζουν την τύχη τους με τα βρόχινα ελαστικά. Πάντως αν δικαιωθούν οι καιρικές προβλέψεις που κάνουν λόγω για βροχή όλο το τριήμερο, τότε οι ομάδες θα έχουν πρόβλημα με τα βρόχινα ελαστικά καθώς έχουν στη διάθεσή τους μόλις τρία σετ. Στο θέμα αυτό προτίθεται ωστόσο να δώσει λύση η ίδια η Pirelli, η οποία μέσω του αγωνιστικού της διευθυντή Πολ Χέμπερι, ανακοίνωσε ότι μπορεί να προσφέρει ένα επιπλέον σετ.

Στον αγωνιστικό τομέα τώρα, ο Λιούις Χάμιλτον περίπου 14 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας σημείωσε με τα βρόχινα ελαστικά τον καλύτερο χρόνο και πέρασε στην κορυφή της κατάταξης. Ο Βρετανός δεν ξόδεψε πολύ χρόνο μέσα στην πίστα και μόλις σε οκτώ γύρους κατάφερε να βρεθεί εμπρός από τον Καμούι Κομπαγιάσι. Ο Ιάπωνας με την αναβαθμισμένη Sauber ήταν πολύ ενεργητικός το απόγευμα και ο πιο εργατικός από όλους (όπως και το πρωΐ) συμπληρώνοντας 16 γύρους μέσα στην πίστα. Χρησιμοποίησε το σετ των βρόχινων ελαστικών που είχε βάλει και το πρωΐ και ήταν σε θέση να βελτιώνει αρκετά τους χρόνους του.

Ο Μίκαελ Σουμάχερ κι αυτός με βρόχινα ελαστικά, μόλις στον τελευταίο του γύρο πέρασε τον teammate του Νίκο Ρόζμπεργκ, ανεβαίνοντας εκείνος στην τρίτη θέση.

Το πόσο εργατική ήταν σήμερα η Sauber φάνηκε και από την πέμπτη καλύτερη επίδοση του Σέρζιο Πέρεθ. Ο Μεξικανός πιλότος συμπλήρωσε κι αυτός όπως και ο teammate του αρκετούς γύρους μέσα στην πίστα, αποδεικνύοντας ότι η Ελβετική ομάδα επιθυμούσε να συγκεντρώσει όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία μπορούσε ακόμη και στο βρεγμένο.

Τρεις περισσότερους γύρους σε σχέση με το πρωΐ πραγματοποίησε ο Τζένσον Μπάτον πετυχαίνοντας τον έκτο καλύτερο χρόνο. Πίσω του ήταν ο Χέικι Κοβαλάινεν με την CT01 να φέρει αρκετές βελτιώσεις.

Η Force India το απόγευμα βγήκε στην πίστα με τον Νίκο Χούκελνμπεργκ να τερματίζει τελικά ένατος και τον Πολ ντι Ρέστα ενδέκατος. Αναμέσα τους ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος για λόγους οικονομίας ήταν ο μοναδικός που έτρεξε το απόγευμα με τα ενδιάμεσα ελαστικά. Την επιλογή του αυτή την πλήρωσε ο Ισπανός καθώς στο τέλος και πιο συγκεκριμένα στον τελευταίο του γύρο (ενώ είχε πέσει η καρό σημαία) έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και χτύπησε στον τοίχο με αποτέλεσμα να καταστρέψει την εμπρός πτέρυγα της F2012 και να αφήσει αρκετή δουλειά στους μηχανικούς του για το βράδυ.

Η άτυχη στιγμή του Ισπανού στέρησε και από τον Καμούι Κομπαγιάσι έναν καλύτερο χρόνο καθώς ο Ιάπωνας βρισκόταν μαζί του στην πίστα και προσπαθούσε να πετύχει επίδοση καλύτερη από εκείνη του πρωτοπόρου Χάμιλτον.

Αρκετοί ήταν πάντως οι πιλότοι που έπεσαν θύμα της βροχής. Ο Χέικι Κοβαλάινεν είχε μία άτυχη στιγμή χωρίς ωστόσο να πληγώσει το μονοθέσιο του όπως και ο Σέρζιο Πέρεθ. Η τύχη ωστόσο δεν ήταν με το μέρος του Μπρούνο Σένα, ο οποίος έγινε η αιτία να βγει η μία και μοναδική κόκκινη σημαία κατά την διάρκεια της διαδικασίας. Μόλις που είχε ξεκινήσει η δράση στην πίστα (μετά την πρώτη ώρα) όταν ο Βραζιλιάνος πιλότος έχασε τον έλεγχο της Williams, έπεσε πάνω στις μπαριέρες και κατέστρεψε την εμπρός αριστερή ανάρτηση του μονοθεσίου του.

Ο έτερος πιλότος της Williams, Παστόρ Μαλντονάτο έμεινε μακριά από τον καλό του εαυτό, τερματίζοντας ενδέκατος, πραγματοποιώντας και πάλι λίγους γύρους (μόλις έξι).

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν πιο δραστήριος το απόγευμα αλλά κινήθηκε σε… ρηχά νερά καθώς έμεινε 13ος. Ο Μαρκ Γουέμπερ μόλις που έκανε έναν γύρο στην πίστα.

Όπως στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών έτσι και το απόγευμα κάποιοι πιλότοι επέλεξαν να μην δοκιμάσουν την τύχη τους ή κάποια να βγουν για μόλις έναν ή δύο γύρους και να παραμείνουν στα πιτς.

Ελπίδα όλων είναι να διαψευσθούν αύριο οι καιρικές προβλέψεις και να υπάρξει άφθονη δράση και θέαμα κατά τις κατατακτήριες δοκιμές.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

1. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes 1:56.345 8

2. Kαμούι Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari 1:56.474 + 0.129 15

3. Mίκαελ Σουμάχερ Mercedes 1:56.545 + 0.200 11

4. Nίκο Ρόζμπεργκ Mercedes 1:56.567 + 0.222 9

5. Σέρζιο Πέρεθ Sauber-Ferrari 1:57.493 + 1.148 13

6. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes 1:57.948 + 1.603 9

7. Χέικι Κοβαλάινεν Caterham-Renault 1:58.580 + 2.235 10

8. Kίμι Ραικόνεν Lotus-Renault 1:58.897 + 2.552 8

9. Nίκο Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes 1:58.943 + 2.598 11

10. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 1:59.015 + 2.670 14

11. Πολ ντι Ρέστα Force India-Mercedes 1:59.429 + 3.084 9

12. Παστόρ Μαλντονάτο Williams-Renault 1:59.472 + 3.127 6

13. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1:59.476 + 3.131 10

14. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ Toro Rosso-Ferrari 1:59.854 + 3.509 7

15. Φελίπε Μάσα Ferrari 2:00.565 + 4.220 7

16. Tίμο Γκλοκ Marussia-Cosworth 2:00.820 + 4.475 11

17. Μπρούνο Σένα Williams-Renault 2:01.099 + 4.754 6

18. Βιτάλι Πετρόφ Caterham-Renault 2:01.348 + 5.003 12

19. Τσαρλς Πικ Marussia-Cosworth 2:03.719 + 7.374 8

20. Nαράιν Καρθικέγιαν HRT-Cosworth 2:04.774 + 8.429 8

21. Ρομάν Γκροσεάν Lotus-Renault 1

22. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 2

23. Mαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault 1

24. Πέντρο Ντε λα Ρόσα HRT-Cosworth

Πηγή: naftemporiki.gr

TAGS