Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι πιλότοι να μείνουν αρκετό χρόνο μέσα στην πίστα, συλλέγοντας πολύτιμες πληροφορίες. Με το δεξί ξεκίνησε τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις στην Ουγγαρία, η McLaren, σε μία πίστα που όπως έχουμε αναφέρει φαίνεται να της ταιριάζει. Και τα δύο μονοθέσια της ήταν τα ταχύτερα όλων με τον Λιούις Χάμιλτον να φτάνει στην κορυφή και να είναι 0,101 δευτ. πιο γρήγορος από τον teammate του, Τζένσον Μπάτον. Οι αναβαθμίσεις της ομάδας του Γουόκινγκ στην MP4-27 φαίνεται ότι αποδίδουν και η McLaren δείχνει από τώρα ότι βάζει ισχυρή υποψηφιότητα για τη νίκη. 

Ο Χάμιλτον κυριάρχησε στη σημερινή περίοδο, μόλις 34 λεπτά μετά την έναρξή της και δεν έχασε την πρωτοπορία καθόλη την διάρκειά της. Παράλληλα, στα μέσα της διαδικασίας κατάφερε να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την επίδοσή του, ακτεβάζοντας τα χρονόμετρα στο 1:22.821, επίδοση που δεν «χτυπήθηκε» από κανέναν, χαρίζοντας έτσι στον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή την πρώτη θέση. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι ήταν ο πιο… εργατικός από όλους καθώς συμπλήρωσε στην πίστα τους περισσότερους γύρους (30). 

Ο teammate του, Τζένσον Μπάτον απλά τον παρακολουθούσε σε όλη την διάρκεια των δοκιμών, μένοντας στη δεύτερη θέση.Τρίτος, μετά τις δύο McLaren, ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο, μένοντας όμως περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο πίσω. Ο Ισπανός είχε τονίσει από χθες την ιδιαίτερη σημασία και το πόσο δύσκολος είναι ο συγκεκριμένος αγώνας αφού ακόμη και πιο μικρό λάθος, κοστίζει σε θέσεις. Η Mercedes είδε τους δύο πιλότους της, Νίκο Ρόζμπεργκ και Μίκαελ Σουμάχερ να τερμάτίζουν τέταρτος και έκτος, αντίστοιχα. Ανάμεσά τους η Lotus του Ρομάν Γκροσεάν.

Η δεύτερη E20 του Κίμι Ραικόνεν έμεινε όγδοη με τον Φινλανδό να αξιολογεί στην πίστα στο σύστημα με το «διπλό DRS» που πρωτοεμφάνισε η ομάδα του Ενστοουν στην Γερμανία. Μία θέση πάνω από τον Ραικόνεν τερμάτισε ο Φελίπε Μάσα με την δεύτερη Ferrari, απέχοντας όμως πάνω από ένα δευτερόλεπτο από τον πρωτοπόρο Χάμιλτον.Αξιοσημείωτη ήταν η εμφάνιση του Βάλτερι Μπότας, δοκιμαστή της Williams που έφερε την FW34 του Μπρούνο Σένα μόλις στην ένατη θέση, μπροστά από την Sauber του Σέρζιο Πέρεθ.

O νεαρός τα πήγε καλύτερα και από τον Παστόρ Μαλντονάτο που έμεινε ενδέκατος, έχοντας πίσω του τη δεύτερη Sauber του Καμούι Κομπαγιάσι. Ο πιλότος από την Βενεζουέλα είχε μία έξοδο στο χαλίκι της πίστας στη στροφή 10, όταν προσπάθησε να αποφύγει τη σύγκρουση με την Caterham του Χέικι Κοβαλάινεν. Πολύ κακή ήταν η απόδοση της Red Bull το πρωί, αφού ο Μαρκ Γουέμπερ ήταν 13ος και ο Σεμπάστιαν Φέτελ έμεινε μόλις 15ος στην γενική κατάταξη. Η περσυινή παγκόσμια πρωταθλήτρια όμως τον τελευταίο καιρό μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες «άχρωμες» εμφανίσεις στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές. Λόγω του καλού καιρού, η πίστα του Ουγγαρόρινγκ σήμερα το πρωί είχε πολύ κίνηση και αυτό ήταν ανασταλτικός παράγοντας για τους πιλότους να σημειώσουν καλούς χρόνους. 


Πηγή: naftemporiki.gr
TAGS