Η απουσία πίσω παραθύρου στο ηλεκτρικό R8 καθιστά άχρηστο τον κεντρικό καθρέπτη. Πώς λύνεται άραγε αυτό το πρόβλημα; Με την ψηφιακή οθόνη η οποία λαμβάνει συνεχώς εικόνα από μία μικροκάμερα. Η τεχνολογία δοκιμάστηκε με επιτυχία στις 24 Ώρες του Λε Μαν και τα αγωνιστικά R18, οπότε πέρασε και στα αυτοκίνητα παραγωγής.

Η μικρή κάμερα είναι τοποθετημένη ψηλά στο πίσω μέρος του R8 e-tron, λίγο κάτω από το stop των φρένων. Η θήκη της κάμερας θερμαίνεται, ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα με τον παγετό, ενώ ο φακός – διαμέτρου λίγων χιλιοστών – καλύπτει μεγαλύτερο εύρος από ένα συμβατικό εσωτερικό καθρέπτη. Η εικόνα μεταδίδεται διαρκώς στην έγχρωμη οθόνη διαμέτρου 7,7 ιντσών, τοποθετημένη στο σημείο όπου θα βρισκόταν υπό φυσιολογικές συνθήκες ο καθρέπτης.

Την οθόνη, τεχνολογίας AMOLED, παρέχει η Samsung. Σε σχέση με τις συμβατικές οθόνες LED, είναι πιο λεπτή, πιο φωτεινή και καταναλώνει λιγότερη ενέργεια. Κατά τη διάρκεια της νύχτας, το σύστημα της κάμερας φροντίζει ώστε τα φώτα των οχημάτων που ακολουθούν να μην επηρεάζουν την εικόνα που μεταδίδεται. Ο οδηγός του R8 e-tron θα μπορεί να απενεργοποιήσει την οθόνη οποιαδήποτε στιγμή. Στόχος των τεχνικών της Audi είναι μελλοντικά η οθόνη να φιλοξενεί επιπλέον πληροφορίες.

Το R8 e-tron θα παραχθεί σε 1.000 μονάδες και οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν στα τέλη του έτους. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 313 PS και 83,6 kgm ροπής, χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100 σε 4,6 sec. Η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 km/h, και η αυτονομία είναι κοντά στα 215 km.

Πηγή: newsauto.gr
TAGS