Την εμπειρία του μοιράστηκε ο Λόρις Καπιρόσι, ο οποίος οδήγησε αρκετές μοτοσυκλέτες του MotoGP και είδε το πως συμπεριφέρονται με ελαστικά Bridgestone σε σχέση με τα 1000άρια.

Ο Ιταλός οδήγησε σε πρώτη φάση την RC213V του Αλβάρο Μπαουτίστα και συνέχισε με τις CRT μοτοσικλέτες.

«Ο κινητήρας της Honda είναι φανταστικός και προσαρμόζεται σχεδόν μόνος του», είπε χαρακτηριστικά.

Επίσης, οδήγησε οδήγησε την FTR-Honda, την BQR-Kawasaki και την Suter-BMW, λέγοντας: «Είμαι όμορφες μοτοσικλέτες στην οδήγηση, ακριβής και διασκεδαστικές. Ήθελαν να δοκιμάσω τα πρωτότυπα και με χαρά το έκανα.

Πολλοί κριτικάρουν τις CRT, αλλά έχουν πολλές δυνατότητες. Είναι στην πρώτη μου σεζόν, η διαφορά από τα πρωτότυπα είναι μεγάλη, αλλά στο μέλλον ίσως να πλησιάσουν και ίσως το MotoGP έρθει περισσότερο προς αυτήν την κατεύθυνση».

Όσο για τα ελαστικά της Bridgestone, πρόσθεσε: «Δεν είχα κανένα πρόβλημα στο ζέσταμα των ελαστικών και δεν είχα κανένα πρόβλημα γενικά. Είναι μεγάλη η διαφορά σε σχέση με πέρυσι».

Πηγή: woop.gr