Χωρίς αντίπαλο φαίνεται να είναι ο Σεμπάστιαν Φέτελ που κέρδισε την τέταρτη φετινή του πολ ποζίσιον και αντίστοιχα τέταρτη συνεχόμενη στην πίστα της Σουζούκα.

Ο Γερμανός πιλότος δεν άφησε περιθώρια αμφισβήτησης στη σημερινή διαδικασία καθώς ήταν ταχύτερος όλων τόσο στη δεύτερη περίοδο όσο και στην τρίτη, ενώ κάθε φορά που έβγαινε στην πίστα, φρόντιζε να ρίχνει ακόμη περισσότερο τον χρόνο του.

Ο Φέτελ μοιάζει ανίκητος και αποφασισμένος να κερδίσει στη Σουζούκα, βάζοντας τις βάσεις από σήμερα. Είθισται έτσι κι αλλιώς στην Ιαπωνική πίστα όποιος πιλότος κερδίζει την πολ ποζίσιον να κόβει πρώτος το νήμα του τερματισμού στον αγώνα. Ο περυσινός παγκόσμιος πρωταθλητής προσπάθησε στο τέλος της τρίτης περιόδου να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την επίδοσή του, αλλά μία άτυχη στιγμή του Ραϊκόνεν λίγο πριν το πέσιμο της καρό σημαίας στην Spoon, έγινε η αιτία να βγει η κίτρινη σημαία και οι οδηγοί να αναγκαστούν να ανακόψουν τον ρυθμό τους.

Στη δεύτερη θέση, πίσω από τον Γερμανό θα ξεκινήσει ο Μαρκ Γουέμπερ, κάνοντας το πρώτο «1-2» για την Red Bull φέτος στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο Αυστραλός είχε σχεδόν εφάμιλλο ρυθμό με τον teammate και ήταν ο μοναδικός που μπορούσε, όπως φάνηκε, να τον κοντράρει.

Μετά τις δύο Red Bull που μοιάζουν ασυναγώνιστες, βρέθηκε ο Τζένσον Μπάτον. Ετσι απλά και αθόρυβα ο Βρετανός πέτυχε τον τρίτο καλύτερο χρόνο, αν και η κίτρινη σημαία που βγήκε στην πίστα λίγο πριν το τέλος της διαδικασίας του στέρησε κάτι καλύτερο. Θύμα αυτού του περιστατικού ήταν τόσο ο Λιούις Χάμιλτον που θα αναγκαστεί να ξεκινήσει τον αγώνα ένατος, αλλά και ο Φερνάντο Αλόνσο που κατετάγη έβδομος. Ο Ισπανός καθυστέρησε να μπει στην πίστα στην τρίτη περίοδο, πηγαίνοντας για έναν και καλό γύρο. Στην τελευταία του προσπάθειά όμως να πετύχει κάτι καλύτερο, αναγκάστηκε να ανακόψει ταχύτητα να μείνει έτσι με το 1:31.114.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Τζένσον Μπάτον μπορεί να κατετάγη τρίτος αλλά αύριο θα εκκινήσει πέντε θέσεις πιο κάτω στο γκριντ λόγω της ποινής για αλλαγή κινητήρα που την είχε χρεωθεί νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα.

Πολύ καλή απόδοση στις κατατακτήριες είχε η Sauber που είδε και τα δύο της μονοθέσια να περνούν στην πρώτη δεκάδα με τον «ντόπιο» Κομπαγιάσι στο τέλος να κατακτά την τέταρτη θέση στο γκριντ ενώ ο κόσμος τον επευφημούσε. Ο Σέρζιο Πέρεθ θα βρεθεί δύο θέσεις πιο κάτω από τον Ιάπωνα teammate του.

Ανάμεσά τους ο Ρομάν Γκροσεάν με την πρώτη Lotus, τη στιγμή που ο Κίμι Ραικόνεν στην τελευταία προσπάθεια έγινε η αιτία να βγει η κίτρινη σημαία, σε μία αρκετά ήρεμη διαδικασία σήμερα. Ο Φινλανδός θα αναγκαστεί έτσι να ξεκινήσει τον αγώνα όγδοος.

Στην δέκατη θέση βρέθηκε με την πρώτη Force India ο Νίκο Χούλκενμπεργκ. Η δεύτερη του Πολ ντι Ρέστα μόλις για 0,056 δευτ. δεν κατάφερε να πάρει την πρόκριση για τα τελευταία 15 λεπτά των κατατακτήριων, μένοντας δωδέκατη. Να σημειωθεί πάντως πως λέγεται ότι ο Χούλκενμπεργκ προέβη σε αλλαγή κινητήρα στις ελεύθερες δοκιμές σήμερα και αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε δεν θα εκκινήσει από την δέκατη θέση, αλλά την 15η.

Ατυχος ήταν και ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος χωρίς να έχει πετύχει καλό χρόνο στη δεύτερη περίοδο, εκδιώχθηκε από την τρίτη από τις δύο Lotus των Γκροσεάν και Ραϊκόνεν, μένοντας έτσι ενδέκατος.

Η Mercedes θέλει σίγουρα να ξεχάσει τις σημερινές κατατακτήριες καθώς εξουδετερώθηκε πλήρως. Ο Σουμάχερ έμεινε πολύ στα πιτς στη δεύτερη περίοδο, κάνοντας μόλις έναν γύρο, ο οποίος δεν ήταν και ο καλύτερος. Ετσι δεν πήρε το εισιτήριο για τα τελευταία 15 λεπτά αφού ήταν 13ος. Δύο θέσεις πιο κάτω θα εκκινήσει τον αγώνα ο Νίκο Ρόζμπεργκ.

Μακριά από τον καλό εαυτό και ο Παστόρ Μαλντονάτο που βρίσκεται μεταξύ των δύο Mercedes στην κατάταξη. Ο teammate του Μπρούνο Σένα για άλλη μία φορά δεν τα πήγε καλά, μένοντας μόλις 18ος. Ο Βραζιλιάνος ήταν πολύ ενοχλημένος διότι πιστεύει ο Βερνιέ τον έκλεισε στην τελευταία του προσπάθεια και δεν τον άφησε να πετύχει έναν καλύτερο χρόνο.

Οι δύο Toro Rosso με τον νεαρό πιλότο και τον Ρικιάρντο θα εκκινήσουν από την 16 και 17η θέση, αντίστοιχα.

Οι Caterham προσπάθησαν να πετύχουν κάτι θετικό, φορώντας τη μαλακή γόμα από την αρχή της διαδικασίας. Δε μπόρεσαν ωστόσο να προκριθούν στην δεύτερη περίοδο με τον Κοβαλάινεν να μένει 19ος και τον Πετρόφ πολύ πιο κάτω, 23ο. Στην ίδια μοίρα και η Marussia με τους Γκλοκ και Πικ να είναι 20ός και 22ος, αντίστοιχα ενώ η HRT είδε τον ντε Λα Ρόσα (21ος) να είναι μία ακόμη φορά ταχύτερος του teammate του Καρθικέγιαν (24ος).

Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των σημερινών κατατακτήριων δοκιμών ήταν η πολύ κίνηση μέσα στην πίστα που δεν άφηνε τους πιλότους να ολοκληρώσουν εύκολα έναν γρήγορο γύρο.

Ραντεβού λοιπόν αύριο τα ξημερώματα με έναν συναρπαστικό αγώνα.

Πηγή: naftemporiki.gr
TAGS