O Βρετανός μηχανικός ένεκα των ημερών αναλύει το τι συνέβη πέρυσι στην ομάδα F1 του δεύτερου μεγαλύτερου κατασκευαστή αυτοκινήτων στον κόσμο.
Όπως πιθανόν θυμάστε η Mercedes πέρυσι ξεκίνησε καλά τη χρονιά με το Νίκο Ρόσμπεργκ να κερδίζει στον 3ο αγώνα της χρονιάς στην Κίνα αλλά η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη. Πριν λίγες βδομάδες ο από 20ετίας διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes Νόρμπερτ Χάουγκ πλήρωσε το μάρμαρο καθώς απομακρύνθηκε από την θέση του έστω και με την πολυτέλεια της παραίτησης. 

Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Ρος Μπρον εξηγώντας το τι συνέβη, αποκάλυψε: «Αποφασίσαμε να αλλάξουμε την σύνθεση του ανθρώπινου δυναμικού στο τμήμα αεροδυναμικής. Η απομάκρυνση του Λόιξ Μπιζουά μας κόστισε αρκετά. Επιπλέον η έλευση του Μάικ Έλιοτ δεν ήταν ταυτόχρονη γιατί υπήρχε περιορισμός από την προηγούμενη ομάδα του τη Lotus. Δεν καλύψαμε όπως θα έπρεπε το μεσοδιάστημα.

Παράλληλα δουλεύαμε σε δυο πρότζεκτ το διπλό DRS και οι εξατμίσεις τύπου Coanda τα οποία δεν πήγαν καλά. Τέλος έπαιξε ρόλο η αλλαγή κλίμακας από το 50% στο 60% στα μοντέλα της αεροσήραγγας.
Το μεγαλύτερο μοντέλο απαιτούσε περισσότερα τεχνικά δεδομένα από τα ελαστικά της Pirelli. Πλέον μόνο δυο ομάδες έχουν μείνει σε μοντέλα 50%. Η Pirelli κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια να μας παρέχει στοιχεία για ελαστικά κλίμακας 60%.
Ένας λόγος που μας οδήγησε στην αναβάθμιση της αεροσήραγγας ήταν ότι προσθέτοντας συνεχώς εξοπλισμό στην παλιά σήραγγα για μετρήσεις και καταγραφή δεδομένων τελικά ξεμείναμε από χώρο. Οι κανονισμοί μας περιορίζουν στο 60% οπότε πλέον δεν υπάρχει κάτι άλλο να φτιάξουμε σ’ αυτό το κομμάτι».

Με πιλότους τους Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ η Mercedes F1 ετοιμάζεται για τη φετινή χρονιά που αγωνιστικά ξεκινά στις 17 Μαρτίου στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης.   

Πηγή: protothema.gr
TAGS