Δημοσιεύματα του γερμανικού κυρίως ειδικού τύπου αναφέρουν πως το γκρουπ PSA μελετά σοβαρά πλέον το ενδεχόμενο αναβίωσης του ονόματος Simca σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί την Dacia της Renault.

Η εξαγορά της ρουμάνικης Dacia από την «κρατική» Renault πριν δέκα και πλέον χρόνια αποτέλεσε μια κίνηση με στρατηγική σημασία για τους Γάλλους, καθώς, όπως απεδείχθη την περίοδο που ακολούθησε, χάρη στα χαμηλού κόστους προϊόντα της, η πρώτη κατάφερε σύντομα να ανελιχθεί στους πίνακες των πωλήσεων στις κατά τόπους αγορές συνεισφέροντας με τον τρόπο αυτό στην ανάπτυξη και την οικονομική ευμάρεια της δεύτερης. Την επιτυχημένη αυτή συνέργεια ανάμεσα στη Dacia και τη Renault φαίνεται να… ζηλεύουν σήμερα οι έτεροι Γάλλοι της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, το γκρουπ PSA δηλαδή, και ιδιαίτερα η Peugeot, η οποία… γλυκοκοιτά πλέον ανοιχτά προς την κατεύθυνση αναβίωσης του ονόματος Simca.

Θυμίζουμε πως η Simca (Societe Industrielle de Mecanique et Carrosserie Automobile) ήταν μια εταιρεία κατασκευής οχημάτων, η οποία ιδρύθηκε από τη Fiat το 1934 και αφού πέρασε από μια πλειάδα… αναταράξεων αλλά και από πληθώρα ιδιοκτητών (ανάμεσα σε αυτούς και η Chrysler) τελικά πέρασε στα χέρια του γαλλικού ομίλου στα τέλη της δεκαετίας του ‘70. Στη συνέχεια, ωστόσο, η Simca δεν κατάφερε να επιβιώσει στο εξόχως ανταγωνιστικό τότε τερέν της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα, λίγο καιρό μετά, να εξαφανιστεί από τον αυτοκινητικό χάρτη.

Σήμερα σε αντίθεση, οι Γάλλοι φαίνεται να την… επιστρατεύουν τις υπηρεσίες του ονόματός της, με τις έως τώρα πληροφορίες να αναφέρουν πως το πρώτο σύγχρονο μοντέλο της Simca θα είναι το νέο «1307» (σ.σ.: το Simca 1307 είχε κερδίσει τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς 1976), το οποίο θα αποτελεί, κατά πάσα πιθανότητα, μια χαμηλότερου κόστους παραλλαγή του γνωστού Peugeot 408. Ωστόσο, μέχρι και αυτή τη στιγμή, οι παραπάνω πληροφορίες δεν έχουν επιβεβαιωθεί (ούτε και διαψευστεί όμως!) από τα επίσημα χείλη των ανθρώπων του Γκρουπ PSA. Ίδωμεν, λοιπόν!