Τρεις ομάδες αποκάλυψαν τη Δευτέρα τα νέα τους μονοθέσια, που θα χρησιμοποιήσουν στη Formula1 το 2011. Renault, Lotus και Sauber ακολούθησαν τη Ferrari.

Σήμερα ξεκινάνε οι πρώτες χειμερινές δοκιμές της Formula1 στη Βαλένθια και οι περισσότερες ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους το νέο μονοθέσιο.

Το… χορό των παρουσιάσεων άνοιξε πριν από τρεις μέρες η Ferrari και χθές την ακολούθησαν άλλες τρεις ομάδες. Συγκεκριμένα, οι Renault, Lotus και Sauber αποκάλυψαν τα «όπλα» τους, με τα οποία θα πορευτούν στο πρωτάθλημα το 2011.

Ας τα πάρουμε, όμως, ένα-ένα. Πρώτα απ’ όλα η νέα Lotus Renault παρουσίασε την R31. Αυτή διακρίνουν τα χρώματά της, που είναι το μαύρο και το χρυσό, ενώ ταυτόχρονα η γαλλική ομάδα ανακοίνωσε και τους Μπρούνο Σένα και Ρομάν Γκροζάν ως δοκιμαστές της. Την επίσημη παρουσίαση του νέου της μονοθεσίου έκανε και η Lotus. Η βρετανική ομάδα το έπραξε αυτό μέσω του διαδικτυακού περιοδικού της.

Η T128 έχει πράσινο και κίτρινο χρώμα και σκοπός της ομάδας είναι αυτή να φέρει βαθμούς και να ανταγωνιστεί τις υπόλοιπες ομάδες, όπως είπε και ο Μάικ Γκασκόιν. «Βασικά ο σχεδιασμός του μονοθέσιου μοιάζει με αυτή των πρωτοπόρων σε κάθε τομέα. Έχουμε πει ότι ξεκάθαρα θέλουμε να ανταγωνιστούμε τις υπόλοιπες ομάδες και νομίζω πως αυτό μπορούμε να το καταφέρουμε», ανέφερε ο τεχνικός διευθυντής της Lotus.

Από τη μεριά του ο Τόνι Φερνάντες ευχαρίστησε τις Renault και Red Bull για την παροχή κινητήρων και κιβωτίου ταχυτήτων, αντίστοιχα. «Η παρουσίαση της Τ128 είναι ένα μεγάλο βήμα για την Team Lotus και θέλω να ευχαριστήσω όλη την ομάδα για την πολύ σκληρή δουλειά που έκαναν για να είναι έτοιμο το νέο μονοθέσιο. Θέλω να ευχαριστήσω τη Renault και τη Red Bull για την τεχνολογική υποστήριξη, που θα μας βοηθήσει».

Τέλος, σειρά πήρε και η Sauber. Η ελβετική ομάδα παρουσίασε τη C30, με τους Καμούι Κομπαγιάσι και Σέρχιο Πέρεθ, με στόχο να λύσουν τα προβλήματα του προηγούμενου μονοθεσίου, όπως δήλωσε και ο Τζέιμς Κι. «Στόχος μας ήταν να εξελίξουμε τη Sauber πάνω στις αδυναμίες της C29. Επιπρόσθετα, είναι σημαντικό για εμάς να πάρουμε μέρος στις χειμερινές δοκιμές.

Έχουμε πολλά να μάθουμε σε επίπεδο ελαστικών και επίσης θέλουμε να σιγουρευτούμε πως δεν θα έχουμε εκπλήξεις όσον αφορά τον τρόπο που το μονοθέσιο συμπεριφέρεται», είπε ο τεχνικός διευθυντής της Sauber, ενώ ο ιδιοκτήτης αυτής, Πίτερ Ζάουμπερ τόνισε ότι προσπαθούν να ξεπεράσουν αυτά τα προβλήματα. «Το 2010 ήταν ο 41ος χρόνος της εταιρίας και ο πιο δύσκολος. Ποτέ πριν δεν είχαμε αντιμετωπίσει τόσα προβλήματα αξιοπιστίας, αλλά προσπαθούμε για να τα ξεπεράσουμε».