Εν αναμονή της 6ης Ιουνίου, όταν επίσημα θα παρουσιάσει η Toyota τη νέα γενιά της Corolla, διέρρευσαν δύο φωτογραφίες στο internet, που πιθανώς εικονίζουν το νέο μοντέλο παραγωγής.
Η Toyota κρατά επτασφράγιστο μυστικό οτιδήποτε σχετίζεται με το νέο μοντέλο της Corolla, προκειμένου να ελκύσει το ενδιαφέρον της αγοράς.

Αλλωστε, έχει υποσχεθεί ότι θα αποτελέσει μια καινοτομία για την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, τόσο για το σχεδιασμό της, όσο και για τα μηχανικά σύνολα που θα «φορά».

Η παγκόσμια πρεμιέρα λοιπόν θα γίνει στις 6 Ιουνίου, σε μια ειδική εκδήλωση στην Καλιφόρνια και ως τότε στο διαδίκτυο οι πληροφορίες «δίνουν και παίρνουν». Μάλιστα δημοσιοποιήθηκαν δύο φωτογραφίες του νέου μοντέλου παραγωγής, οι οποίες απεικονίζουν την επερχόμενη Corolla, χωρίς όμως να έχουν επιβεβαιωθεί επίσημα, για προφανείς λόγους.

Το αξιοσημείωτο είναι ότι ενώ η Toyota διαμηνύει ότι το πρωτότυπο, στο οποίο θα βασιστεί το μοντέλο παραγωγής είναι το Furia, το οποίο παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, οι φωτογραφίες προϊδεάζουν για μια άλλη εκδοχή.

Πιο συγκεκριμένα, οι δύο φωτογραφίες που διέρρευσαν παρουσιάζουν ένα sedan μοντέλο, το οποίο μοιάζει περισσότερο με το Yundong Shuangqing II (ένα υβριδικό πρωτότυπο, που εμφανίστηκε στο Σαλόνι της Σαγκάης και το οποίο «έδειχνε το δρόμο» για τη νέα υβριδική Corolla), παρά με το Furia.

Οι φωτογραφίες, εν προκειμένω, αποκαλύπτουν ένα design, που συνδυάζει από τη μια επιθετικές και από την άλλη κλασικές γραμμές, με χαρακτηριστικά επιμήκη φωτιστικά σώματα μπροστά. Παράλληλα, θα λέγαμε ότι ξενίζουν οι πολλαπλές «γωνίες» στα διάφορα σημεία του αμαξώματος μπροστά και πίσω.

Αξίζει πάντως να αναφέρουμε, ότι σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, για τα μηχανικά σύνολα, θα χρησιμοποιηθεί πιθανότατα κι ένας 1,8 λτ. 4κύλινδρος κινητήρας, που θα συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή CVT, αλλά ταυτόχρονα θα φέρει και το σύστημα Valvematic, -μία πατέντα της Toyota- για περισσότερη οικονομία καυσίμου.

Επομένως, όλα είναι ανοιχτά και περιμένουμε την επόμενη εβδομάδα, να μάθουμε οριστικά το τι και το πώς του ιαπωνικού μικρομεσαίου.

Πηγή: autotriti.gr