Mεγάλη επιτυχία έχει σημειώσει ο πρωτοποριακός κινητήρας diesel μικρού κυβισμού από το 2003 που ξεκίνησε η παραγωγή του, καθώς είναι ο πρώτος κινητήρας στον οποίο εφαρμόστηκε η τεχνολογία MultiJet (Πολλαπλού Ψεκασμού) σε παγκόσμια κλίμακα.

Η τεχνολογία αυτή αποτελεί την εξέλιξη του συστήματος Common Rail, το οποίο είχε επινοήσει η Fiat το 1997. H παραγωγή του συγκεκριμένου κινητήρα ξεπέρασε τα 4.000.000 κομμάτια

Με διαρκείς εξελίξεις όσον αφορά την τεχνολογία, ο κινητήρας 1.3 16v MultiJet (ο οποίος σήμερα παράγεται στην πιο πρόσφατη έκδοσή του, γνωστή διεθνώς ως MultiJet II) έχει λάβει πολλές σημαντικές βραβεύσεις, περιλαμβανομένης της ανακήρυξής του ως "Κινητήρα της Χρονιάς" (στην κατηγορία των 1.0 - 1.4 λίτρων) το 2005.

Ο κινητήρας διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις όσον αφορά την ιπποδύναμη: από τους 75 HP, με σύστημα turbo σταθερής γεωμετρίας, έως τους 85 HP ή ακόμα και τους 95 HP με σύστημα turbo μεταβλητής γεωμετρίας. Σε όλες τις εκδόσεις, ο κινητήρας MultiJet εξασφαλίζει υψηλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου ενώ παράλληλα, χάρη στην τεχνολογία αιχμής που διαθέτει, παρέχει πολύ μεγάλα μεσοδιαστήματα για το service: αλλαγή λαδιών ανά 35.000 χιλιόμετρα και service ανά 250.000 χιλιόμετρα.

Ο κινητήρας MultiJet τοποθετείται σε μεγάλο αριθμό μοντέλων αυτοκινήτων του ομίλου Fiat Group Automobiles, από το Fiat Panda έως τα μοντέλα της οικογένειας Punto, από τη Lancia Ypsilon έως το Fiat Qubo και από την Alfa Romeo MiTo (γνωστή στο εμπόριο ως JTDm) έως το Fiat 500. Πράγματι, ο τετράκις εκατομμυριοστός κινητήρας MultiJet θα εγκατασταθεί σε ένα Fiat 500 που προορίζεται για έναν Γάλλο πελάτη και συγκεκριμένα σε ένα μοντέλο 95 HP Euro 5.

Από το 2008, ο κινητήρας 1.3 16v MultiJet κατασκευάζεται επίσης στο εργοστάσιο παραγωγής Κινητήριων Μονάδων Fiat στο Ranjangaon της Ινδίας.