Η ανανεωμένη έκδοση του Citroen C3 μετρά τους πρώτους μήνες παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά, όμως οι Γάλλοι εργάζονται ήδη πάνω στην επόμενη – τρίτη – γενιά του σουπερμίνι.

Θα μοντέρνα εμφάνιση, ποιοτικότερο εσωτερικό και σύγχρονους κινητήρες. Στοιχεία ικανά να μειώσουν την απόστασή του από το πολυτελές DS3. Το τελευταίο θα πρέπει άρα να αναβαθμιστεί και άλλο στο μέλλον, προκειμένο να έχει λόγο ύπαρξης.

Σύμφωνα με το γαλλικό περιοδικό Auto Plus (από το οποίο προέρχεται και η ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία), το επόμενο C3 θα πατά σε εξελιγμένη έκδοση της πλατφόρμας του Peugeot 208. Η έναρξη των πωλήσεων του μοντέλου της Citroen στην Ευρώπη έχει οριστεί για το 2016, με κινητήρες βενζίνης και diesel. Θα υπάρχει βέβαια και υβριδική έκδοση, με το σύστημα HYbrid Air του γαλλικού ομίλου PSA.

H Citroen και η Peugeot παρουσίασαν την υβριδική τους τεχνολογία για πρώτη φορά στο κοινό τον περασμένο Μάρτιο στη Γενεύη. Όπως μαρτυρά και το όνομά της, συνδυάζει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης με υδραυλικό μοτέρ, το οποίο λαμβάνει ενέργεια από πεπιεσμένο αέρα. Ο κινητήρας είναι ο τρικύλινδρος 1.2 ισχύος, απόδοσης 82 PS και  στόχος της Citroen είναι να περιορίζει την μέση κατανάλωση σε κάτω από 3 lt/100km (οι εκπομπές CO2 στα 69 g/km).

Το υδραυλικό μοτέρ βοηθά κυρίως στην περίοδο της επιτάχυνσης και της εκκίνησης. Το σύστημα περιλαμβάνει δεξαμενή με αέρα υπό πίεση, η οποία είναι τοποθετημένη κάτω από το αμάξωμα, στο κεντρικό τούνελ. Μία επιπλέον δεξαμενή αέρα χαμηλής πίεσης βρίσκεται στην εγκάρσια ράβδο cross-member της πίσω ανάρτησης. Ένα αυτόματο επικυκλικό κιβώτιο αντικαθιστά το μηχανικό κιβώτιο.

Τα μελλοντικά Hybrid Air της Citroen αλλά και της Peugeot θα έχουν τρεις τρόπους λειτουργίας: Air (δηλαδή μηδενικών ρύπων με το υδραυλικό μοτέρ), μόνο με το βενζινοκινητήρα ή σε συνδυασμό και των δύο. Στην πρώτη περίπτωση, η ενέργεια από τη δεξαμενή πεπιεσμένου αέρα κινεί το υδραυλικό μοτέρ, ενώ ο κινητήρας εσωτερικής καύσης βρίσκεται εκτός λειτουργίας. Η δεξαμενή πεπιεσμένου αέρα θα γεμίζει πολύ γρήγορα είτε κατά την επιβράδυνση είτε με ενέργεια από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Οι συμβατικές εκδόσεις του μελλοντικού C3 θα εξοπλίζονται με κινητήρες βενζίνης, από τον τρικύλινδρο 1.0 PureTech με τα 68 PS έως τον 1.2 turbo με ισχύ 120 PS. Τα αυτοκίνητα diesel θα εμφανίζουν ισχύ από 70 PS έως 115 PS και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση.