Η Opel συνεχίζει να ανανεώνει και να βελτιώνει το επιτυχημένο κορυφαίο μοντέλο της, Insignia και λανσάρει το Insignia BiTurbo Diesel. Με δίλιτρο CDTI κινητήρα 195  ίππων και ροπή 400 Nm το νέο μοντέλο καταναλώνει μόνο 4,9 λίτρα / 100 χλμ. και έχει εκπομπές CO2 μόλις 129 γρ./χλμ.

 

Το ατού του τετρακύλινδρου κινητήρα common rail είναι το σειριακό σύστημα double turbo, με δύο στάδια υπερπλήρωσης. Η συγκεκριμένη τεχνολογία μέχρι τώρα ήταν αποκλειστικότητα λίγων και ακριβότερων μοντέλων αλλά η Opel αποφάσισε να την προσφέρει και στο Insignia. Ο νέος κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί με σύστημα 4X2 και 4Χ4 ενώ διατίθεται σε όλες τις εκδόσεις αμαξώματος.
Ο νέος 2.0 BiTurbo CDTI με προσφέρει ευστροφία, απόκριση και πολιτισμένη απόδοση στην επιτάχυνση. Το Insignia  FWD με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο επιταχύνει από 0 στα 100 χ.α.ω. σε 8,7 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 230 χ.α.ω

 

Σ’ αυτή την κατηγορία ισχύος και ροπής, οι εξακύλινδροι πετρελαιοκινητήρες περίπου τριών λίτρων είναι η συνήθης επιλογή. Με την τεχνολογία BiTurbo όμως, μικρότεροι κινητήρες παράγουν ακόμα περισσότερη ισχύ με μείωση 30% στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.

 

Οι αγοραστές AWD εκδόσεων μπορούν να παραγγέλνουν επιπλέον το SuperSport Chassis το οποίο συμπληρώνεται από την εμπρός ανάρτηση του Insignia OPC (Opel Performance Center). Αυτή η ανάρτηση έχει γόνατα υψηλών επιδόσεων (HiPerStruts) για πιο σπορ οδική συμπεριφορά. Επιπλέον, η ενεργητική ασφάλεια του Insignia έχει αναβαθμιστεί με νέα  συστήματα υποστήριξης.
Με τον νέο κινητήρα η σειρά Opel Insignia διαθέτει πλέον μία γκάμα τεσσάρων turbo diesel common-rail άμεσου ψεκασμού με ισχύ από 110 μέχρι 143 ίππους.