Ήδη πριν το 1900, το πρώτο αυτοκίνητο με μπαταρίες ήταν γεγονός αλλά ποτέ δεν μπήκε στην παραγωγή.

Έκτοτε, πολλές προσπάθειες έχουν γίνει από αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες. Μεγαλύτερη επιτυχία είχε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που είχε παραχθεί τη δεκαετία του 90 στις ΗΠΑ και είχε άδοξο τέλος. Η συγκεκριμένη ιστορία έχει απασχολήσει και τα μέσα ενημέρωσης που αναζητούν τις υπόγειες διεργασίες που οδήγησαν ένα μεγάλο και επιτυχημένο πείραμα στο τέλος του. Αναζητείστε αν θέλετε το ντοκιμαντέρ «Who Killed the Electric car» στο ίντερνετ. Πάρτε μία γεύση εδώ « http://www.youtube.com/watch?v=nsJAlrYjGz8 » .

 

Διαπλοκή ή όχι; Γεγονός είναι ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που ήταν βιώσιμο ήδη πολλά χρόνια νωρίτερα από το 2011, δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή.

Εκτός από το αμερικανικό πείραμα όμως υπήρχαν και άλλες προσπάθειες που τα στελέχη των εταιρειών ανακαλύπτουν μόλις σήμερα!

Μία από αυτές, το ηλεκτρικό Comuta, της Ford. Τα σχετικά βίντεο και τις φωτογραφίες ανακάλυψαν οι άνθρωποι της Ford Βρετανίας όταν αναζητούσαν ιστορικό υλικό για να γιορτάσουν τα 100 χρόνια της Ford στη Βρετανία.

 

Όπως αποκαλύπτεται η Ford, είχε ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη τεχνολογία από δεκαετίες.

Το 1967, το Ford Comuta ήταν το πείραμα που απέδειξε τις δυνατότητες της ηλεκτρικής αυτοκίνησης. Με τελική ταχύτητα 65 χ.α.ω. και αυτονομία 70 χιλιομέτρων με μία φόρτιση, το Comuta έμοιαζε τότε η ιδανική λύση για τις αστικές μετακινήσεις.

Τι κρίμα που θα έπρεπε να περιμένουμε 44 χρόνια για το ηλεκτρικό Ford Focus που το 2012 θα βρεθεί στις εκθέσεις  ευτυχώς με τη διπλάσια αυτονομία!

 

Σήμερα, το ένα από τα δύο Comuta που κατασκευάστηκαν βρίσκεται στο «Science Museum» στο Λονδίνο.