Το 2015, αν δεν έχουμε χρεοκοπήσει, έχουμε ξεφύγει από την κρίση και είμαστε με “τέρμα τα γκάζια” στο δρόμο της ανάπτυξης, θα μπορέσετε να απλώσετε το χεράκι σας και να αποκτήσετε το νέο Honda NSX, όχι σε μορφή concept όπως σήμερα, αλλά στην πραγματική τελική του εκδοχή που φυσικά θα είναι εξίσου εντυπωσιακή και άγρια.

 

Θα «φοράει» έναν κινητήρα V6 3.5 λίτρων και  313 ίππων, φυσικά με… υβριδικές ανησυχίες.

 

Εντυπωσιακό; Ναι. Αρκετό; Όχι για τη Honda, που ύστερα από πολλά χρόνια μελέτης, πάει τη σπορ αυτοκίνηση ένα βήμα παραπέρα και θα προσφέρει το NSX όχι με έναν κινητήρα αλλά με τέσσερις!

 

Εξηγούμεθα:  Δύο ηλεκτροκινητήρες  26 ίππων ο καθένας , θα τοποθετηθούν στους εμπρός τροχούς (!) και ένας 40 ίππων στον πίσω άξονα. Χρησιμοποιώντας αυτό που η Honda ονομάζει «προσαρμοζόμενο δι-κατευθυντικό σύστημα ελέγχου ροπής»  το νέο υβριδικό AWD σύστημα μπορεί να παράγει άμεσα αρνητική ή θετική ροπή στους εμπρός τροχούς όταν το όχημα στρίβει ενώ ο ηλεκτροκινητήρας πίσω θα δίνει μία έξτρα ώθηση. Σύνολο απόδοσης; 405 ίπποι!

 

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Honda το σύστημα κίνησης του μελλοντικού NSX υπερέχει έναντι όλων των AWD συστημάτων. Πέρα από τα πλεονεκτήματα της οδηγικής συμπεριφοράς του Sport Hybrid SH-AWD, ένας VTEC V-6 κινητήρας επόμενης γενιάς με άμεσο ψεκασμό θα συνεργάζεται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο έχει ενσωματωμένο έναν ηλεκτροκινητήρα, καταφέρνοντας να συνδυάζει την επιτάχυνση που αρμόζει σε ένα supercar.

 

Το δυναμικό NSX Concept δίνει μία πρώτη γεύση από το supercar επόμενης γενιάς της Honda. Χρησιμοποιώντας υλικά ελαφρού βάρους, ένα V6 κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, και τρείς ηλεκτροκινητήρες το NSX Concept υιοθετεί αρκετές νέες τεχνολογίες και ένα καινοτόμο υβριδικό σπορ σύστημα που υπόσχεται ακαριαίες αντιδράσεις στις εντολές του οδηγού.

 

Υπομονή λοιπόν, μέχρι το 2015.