Έτοιμη είναι η νέα έκδοση του νεανικού SUV της Mercedes, GLK. Με όπλο της, τουλάχιστον για την Ελληνική αγορά, τον κινητήρα πετρελαίου των 2.2 λίτρων.

 

Η καινούργια GLK είναι μυώδης και περισσότερο σπορ σε εμφάνιση καθώς οι σχεδιαστές μάλλον έκριναν ότι ο Γερμανικός ανταγωνισμός από το Q3 επέβαλε την διαφοροποίηση από την πρώτη και εντελώς τετραγωνισμένη έκδοση.

 

Το facelift αλλάζει αυτή την εικόνα εξωτερικά, με νέους προφυλακτήρες και ειδικά πρόσθετα που δίνουν στο αυτοκίνητο πιο σπορ εικόνα και το κάνουν να μοιάζει ότι στέκεται πιο κοντά στο οδόστρωμα. Καινούργιας σχεδίασης είναι οι ζάντες ελαφρού κράματος. Τα φωτιστικά στοιχεία LED στα φώτα ημέρας δίνουν τον απαραίτητο τόνο ενώ τα νέα εντελώς φωτιστικά σώματα ολοκληρώνουν την εικόνα.

Οι αλλαγές συνεχίζονται στο εσωτερικό και είναι αντίστοιχα εντυπωσιακές. Το ταμπλό είναι πιο στρογγυλεμένο, με νέους αεραγωγούς. Οι οθόνες ενημέρωσης είναι πλέον υψηλής ανάλυσης, έχουν αλλάξει τα υλικά στο σαλόνι, οι επενδύσεις στο ταμπλό και τις πόρτες. Η εικόνα στο εσωτερικό δεν θυμίζει facelift αλλά νέο μοντέλο.

 

Ο κάτοχος, θα μπορεί να διαλέξει από μία ατελείωτη λίστα εξτρά εξοπλισμού οι οποία μεταξύ άλλων θα μπορεί να περιλαμβάνει ηχοσύστημα από την Harman Kardon, το σύστημα ασφάλειας Pre-Safe, και το Distronic Plus που διατηρεί την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, το Active Lane Keeping Assistant και Active Blind Spot Assist που βοηθούν στην διατήρηση της πορείας εντός λωρίδας και ειδοποιούν για το αν υπάρχει χώρος για ελιγμό αλλά και ένα πρωτοποριακό πακέτο καμερών που προσφέρουν περιφερειακή όραση 360 μοιρών όταν χρειάζεται να παρκάρετε σε δύσκολα σημεία.

 

Όταν η ανανεωμένη GLK φτάσει στις αγορές κατά τα μέσα του 2012, οι πελάτες θα μπορέσουν να απολαύσουν με λογικό τίμημα, την εκδοχή 200CDI με κίνηση σε δύο τροχούς και την απόδοση από τον πετρελαιοκινητήρα να φτάνει τα 143 άλογα με 350Nm ροπής και 143γρ. CO2/χλμ. Για χαμηλά τέλη κυκλοφορίας. Αν η ιπποδύναμη μοιάζει μικρή, τα 10.8 δεύτερα για τα 0-100 μάλλον αποδεικνύουν ότι είναι υπεραρκετή για το χαρακτήρα του οχήματος.

 

 Ένα σκαλί πιο πάνω, η 220CDI με τους 170 ίππους και κίνηση πάλι σε δύο τροχούς, πιάνει τα 100 από στάση σε μόλις 8.7 δεύτερα για να ικανοποιήσει τους γρήγορους οδηγούς ενώ θα υπάρχει και σε τετρακίνητη έκδοση με ελάχιστη υστέρηση στις επιδόσεις και μικρή επιβάρυνση στην κατανάλωση.


Στη γκάμα diesel βρίσκεται και η έκδοση 250 BlueTec 4Matic με απόδοση 204 ίππων και 500Nm ροπής. Ο κινητήρας παρά τις εντυπωσιακές επιδόσεις (0-100 8’’), καταναλώνει μόλις 6.5 λίτρα/100χλμ.

Στην κορυφή της πετρελαιοκίνητης γκάμας βρίσκεται η 350CDI 4Matic με κινητήρα 3 λίτρων και απόδοση 265 ίππων με ροπή 620Nm ώστε κάθε σκέψη για βενζινοκίνητη έκδοση να γίνεται καπνός.

Ίσως για αυτό, στην ανανεωμένη GLK υπάρχει μόλις μία βενζινοκίνητη έκδοση, η GLK350 που αποδίδει 306 ίππους από έναν V6 κινητήρα 3.5 λίτρων  ο οποίος σίγουρα θα προκαλέσει τον έφορο της περιοχής σας…

 

 

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Έκδοση

κ.εκ.

[email protected]

[email protected]

0-100 χ.α.ω.

Τελ. Ταχύτητα

CO2 γρ./χλμ/

GLK 200 CDI

2143

143 3200-4600

350 1200-2800

 10.3

195

143-14

GLK 220 CDI

2143

170 3200-4200

400 1400-2800

8.5

205

143-147

GLK 220 CDI 4MATIC

2143

170 3200-4200

400 1400-2800

8.8

205

159-168

GLK 220

2143

170 3200-4200

400 1400-2800

8.8

205

159-169

GLK 250

2143

204 4200

500 1600-2800

8.0

210

159-169

GLK 350 CDI 4MATIC

2987

265 3800

620 1600-2400

6.4

232

179-183

GLK 350 4MATIC

3498

306 6500

370 3500-5250

6.5

238

189-199