Την αεροπορική βάση της Τανάγρας επέλεξε ο Όμιλος Σαρακάκη για την παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Civic. Η κίνηση έγινε για να τονίσει τις αεροδυναμικές, σχεδόν «αεροπορικές», γραμμές του νέου μοντέλου που έχει αισθητές αλλαγές προς το καλύτερο σχέση με το απερχόμενο μοντέλο ενώ έχει διατηρήσει τα σχεδιαστικά στοιχεία που το έκαναν διάσημο και διαφορετικό.

Αυτή η διαφορετικότητά, όπως αποκάλυψαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας, δεν ήταν αρεστή σε όλους. Έτσι, οι σχεδιαστές ξανακάθισαν στα γραφεία τους και άρχισαν, τι άλλο,  να σχεδιάζουν.

 

Το οπτικό αποτέλεσμα είναι πραγματικά διαφορετικό. Το νέο Civic, ενώ έχει μακρύνει αλλά και φαρδύνει, διατηρεί το έντονα ρευστό πλευρικό προφίλ. Οι επεμβάσεις στα σημεία όμως, ιδιαίτερα στην εμπρός μάσκα και το πίσω μέρος, προσέφεραν ένα μοντέλο που είναι πάλι διαφορετικό και δυναμικό αλλά τόσο ώστε να μην ενοχλεί.

Οι αλλαγές στις διαστάσεις προσφέρουν μεγαλύτερο χώρο στο εσωτερικό αλλά και εντυπωσιακό για την κατηγορία χώρο αποσκευών 470 λίτρων που στην περίπτωση της Ελληνική αγοράς μειώνεται στα 400 λόγω της τοποθέτησης ρεζέρβας κανονικών διαστάσεων. Η αλλαγή στις σχεδιαστικές γραμμές του Civic, προσφέρει παράλληλα και πολύ καλύτερα ορατότητα προς τα πίσω, κάτι για το ποίο το σημερινό μοντέλο δεν μπορούσε να υπερηφανευτεί…

Το σαλόνι, έχει αποκτήσει πιο ποιοτικά και μαλακά υλικά, αν και όχι σε όλη του την έκταση. Νέες οθόνες πολλαπλών πληροφοριών ενημερώνουν τον οδηγό για τα πάντα, ακόμα και για το πότε ο κινητήρας χρειάζεται ρύθμιση βαλβίδων!

 

Το Civic του 2012 έχει επίσης πολύ πιο ήσυχο σαλόνι, αποτέλεσμα εκτεταμένων μελετών και επεμβάσεων με μονωτικά υλικά σε διάφορα σημεία στο πάτωμα ενώ πλήρως καλυμμένο είναι πλέον όλο το σασί ώστε να βελτιώνεται η αεροδυναμική και να μειώνονται οι στροβιλισμοί κάτω από το αμάξωμα.

 

Με τι κινητήρα;

Οι κινητήρες που προσφέρονται είναι γνωστοί και αποτελούνται από τον 1400άρη με τα 100 άλογα, τον 1800άρη με τα 142 και τον πολύ καλό diesel των 2.2 λίτρων με 150 ίππων, όλοι εφοδιασμένοι με σύστημα Start & Stop.

Ενώ λοιπόν η λογική της νέας Ελλάδας μας ωθεί υποχρεωτικά στον 1400άρη προς αποφυγή τεκμηρίων και υψηλών εκπομπών ρύπων, μια ματιά στους πίνακες, αποκαλύπτει ότι ο 1800άρης εκπέμπει μόλις 137 γραμμάρια CO2 ενώ ο 1400άρης 129 και άρα η διαφορά στα τέλη είναι ελάχιστη. Το ίδιο ισχύει και για τα τεκμήρια αφού το μοντέλο των 2800 κ.εκ. έχει τεκμήριο λίγο πάνω από τις 4000 ευρώ.

Σύμφωνα και με τους εκπροσώπους της Honda, το μοντέλο των 1800 κ.εκ. είναι το καλύτερο value for money με την τιμή του (20.200€) να διαφέρει μόλις 3.400€ από το 1400άρι.

Έστω κι έτσι, η αντιπροσωπεία αναμένει ότι ο όγκος των πωλήσεων θα εστιαστεί στην έκδοση των 1.4 λίτρων, έστω και για ψυχολογικούς λόγους.


Στο δρόμο

Η αίσθηση του νέου μοντέλου στο δρόμο παίρνει τα θετικά στοιχεία του σημερινού Civic και τα ανεβάζει ακόμα ένα επίπεδο. Η καλύτερη ηχομόνωση, η τοποθέτηση υδραυλικών σάιλεντμπλοκ στην πίσω ανάρτηση και ο νέος ημιάκαμπτος άξονας, προσφέρουν μία αίσθηση πολύ καλύτερου πατήματος. Ο οδηγός νιώθει ότι έχει πάντα τον έλεγχο και αυτό επιτρέπει την διατήρηση υψηλών μέσων ταχυτήτων σε κάθε περίπτωση. Το νέο μοντέλο είναι και πολύ ασφαλές και προσφέρεται στη βασική του έκδοση με 8 αερόσακους και όλα τα βοηθήματα ευστάθειας, ενώ σε ανώτερες εκδόσεις εξοπλίζεται και με σύστημα αποφυγής σύγκρουσης.

 

Οδηγώντας το νέο μοντέλο νιώσαμε ότι είναι σαφώς πιο ολοκληρωμένο με έμφαση στην ποιότητα και την πρακτικότητα. Μπορεί να καλύψει τις σπορ ανησυχίες των νέων οδηγών αλλά χωρίς καμία υποχώρηση στην πρακτικότητα και είναι σχεδιαστικά πιο αποδεκτό από ευρύτερο κοινό.

Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι το νέο μοντέλο ξεκινά με τιμές χαμηλότερες από το σημερινό και συγκεκριμένα από 16.800€ για τα 1.4 λίτρα και 20.200 για την έκδοση των 1.8 λίτρων.

 

 

Δείτε την πανοραμική φωτό του moneypost από το υπόστεγο της παρουσίασης στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τανάγρας

http://photosynth.net/view.aspx?cid=9a536df1-37a5-420d-8efe-882053f22dab&m=false&i=0:0:0&c=0:0:0&z=791.5&d=-1.20919957615615:-1.20919957615615:-1.20919957615615&p=0:0&t=False

 

http://www.hondacivic.gr/#/hotspot-tooltips