Το καινούργιο πολυτελές σεντάν της Lexus έχει πολλούς νεωτερισμούς. Ένας όμως, παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Στο μάτια του οδηγού δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα περιστροφικό κουμπί με τις ενδείξεις eco, normal, sport S, sport S+.

 

Πρόκειται όμως για τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης που προσαρμόζουν τη συμπεριφορά του GS στις οδικές συνθήκες και τις προτιμήσεις του οδηγού και το κάνουν με έναν ιδιαίτερο τρόπο διαμορφώνοντας κάθε φορά το αυτοκίνητο έτσι ώστε να προσφέρει μία διαφορετική οδηγική εμπειρία.

 

Το σύστημα ονομάζεται Drive Mode Select και επιτρέπει την επέμβαση  σε αρκετά υποσηστήματα του GS είτε αυξάνοντας είτε την περιβαλλοντική απόδοση είτε τις σπορ δυνατότητές του.

 

Στο ECO Drive Mode, η απόδοση ισχύος του κινητήρα, το άνοιγμα του γκαζιού και ο κλιματισμός ελέγχονται αυτόματα για μεγιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου. Πέραν αυτών, ρυθμίζονται και οι υπόλοιπες λειτουργίες του συστήματος κλιματισμού, περιορίζοντας τις απώλειες εξαερισμού. Σε θερμοκρασίες 20ºC και πάνω, το αιρκοντίσιον επιλέγει αυτόματα το πρόγραμμα  ανακυκλοφορίας αέρα και ο όγκος ροής αέρα χαμηλώνει όταν είναι στο ‘high’.

 

Στο SPORT S mode ο κινητήρας προσαρμόζεται για μεγαλύτερη απόκριση κατά την επιτάχυνση. Στη βενζινοκίνητη έκδοση αυτό είναι αποτέλεσμα νέας χαρτογράφησης αλλαγών σχέσεων. Στην υβριδική έκδοση, επιτυγχάνεται μέσω υψηλότερης ισχύος από το σύστημα κίνησης και απόκρισης του κινητήρα υπό μερικό ή πλήρες γκάζι αντίστοιχα.

 

Το SPORT S+ mode, που διατίθεται με όσα μοντέλα GS έχουν ενεργητική ανάρτηση Adaptive Variable Suspension (AVS), συνδυάζει την αυξημένη απόδοση ισχύος του SPORT S mode με συντονισμένο έλεγχο του Vehicle’s Dynamic Integrated Management, ήτοι απόσβεση αμορτισέρ και ροπή τιμονιού. Όλα αυτά βελτιώνουν την ευστάθεια και κατευθυντικότητα του GS και προσφέρουν μία διαφορετική εμπειρία.