Τα συστατικά στοιχεία μιας αληθινής μοτοσικλέτας διπλής χρήσης υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια στο DNA της Honda. Στα τέλη της δεκαετίας του 1970 λανσαρίστηκε η XL250S, μία μοτοσικλέτα που συνδύαζε γνήσια χρηστικότητα στο δρόμο με άριστες επιδόσεις εκτός δρόμου.

Οι υπεύθυνοι του τμήματος R&D της Honda αφιέρωσαν πολύ χρόνο μελετώντας τη δημιουργία μιας ολοκαίνουργιας μοτοσικλέτας διπλής χρήσης.

Η CRF250L είναι αυτή ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα διπλής χρήσης. Χαμηλό βάρος, αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές. μονοκύλινδρος κινητήρας και μοντέρνα σχεδίαση χαρακτηρίζουν το νέο μοντέλο.

 

O ελαφρύς και συμπαγής υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας DOHC 249cm3 της CRF250L προσφέρει ομαλή ροπής ακόμα και στις χαμηλές στροφές ενώ λόγω της υπερτετράγωνης σχεδίασης (76χ55mm) η απόδοση του παραμένει καλή και στις υψηλές στροφές.

 

Το νέο εξατάχυτο κιβώριο και ο συμπλέκτης σχεδιάστηκαν μαζί και έχουν ενισχυθεί με κριτήριο την πρόσθετη καταπόνηση που υφίσταται σε off-road οδηγικές συνθήκες.

Για την τήρηση των προδιαγραφών Euro III, ένας αισθητήρας οξυγόνου Lambda συνεργάζεται με το σύστημα ψεκασμού ενώ ο καταλύτης τοποθετείται στο σιλανσιέ της εξάτμισης.

Το συνολικό στυλ της CRF250L είναι αισθητά επηρεασμένο από την αγωνιστική σειρά CRF-R κάτι που είναι έντονα αντιληπτό και την ίδια στιγμή πολύ ευχάριστο!