Η έξοδος του Petter Solberg χάρισε στην εργοστασιακή ομάδα της Citroen το δεύτερο συνεχόμενο «1-2» και μια σημαντική συγκομιδή βαθμών για το Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών, όταν για λογαριασμό της Ford o Jari-Matti Latvala, έχοντας χάσει από χθες πολύτιμο χρόνο, δεν ρίσκαρε σε κανένα σημείο, κινήθηκε σε ένα ρυθμό ασφαλείας και ανέβηκε στο 3ο σκαλί του ελληνικού βάθρου.

Οι δηλώσεις

1.LOEB Sébastien - ELENA Daniel
«Πίεζα πολύ και πήγα flat-out μέχρι σήμερα. Το αυτοκίνητο δούλευε πολύ καλά. Είμαι ευχαριστημένος για το αποτέλεσμα για εμάς και την ομάδα.»

2. HIRVONENMikko - LEHTINEN Jarmo
«Είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. Μετά την Παρασκευή δεν είχα πολλά να κάνω. Να αποφύγω τα λάθη και να φέρω το αυτοκίνητο πίσω. Είναι πολύ καλό αποτέλεσμα για την ομάδα, η οποία έκανε καταπληκτική δουλειά με το αυτοκίνητο. Πιστεύω ότι μπορώ να είμαι πιο γρήγορος.»

3. LATVALA Jari-Matti - ANTTILA Miikka
«Πρέπει να είμαι ευχαριστημένος, γιατί είμαι στο πόντιουμ. Αλλά είμαι απογοητευμένος ακόμα, γιατί θα μπορούσα να είχα νικήσει. Στην Power Stage νόμιζα ότι οδήγησα καλά, αλλά ο Loeb ήταν ταχύτερος. Δεν είναι η ταχύτητα το πρόβλημα απέναντι στον Loeb, αλλά, όταν πλησιάζουμε, φαίνεται ικανός να αναλύει την κατάσταση και να πιέζει πολύ, χωρίς λάθη. Είναι πολύ έξυπνος. Σ' αυτό το σημείο πρέπει να βελτιωθώ.»

 

Πιο πίσω, όλοι οι οδηγοί που τερμάτισαν τον αγώνα προτίμησαν να ακολουθήσουν έναν πιο ασφαλή ρυθμό, ο οποίος και θα τους επέτρεπε να φτάσουν στη ράμπα του τερματισμού. Άλλωστε, μόνο λίγοι δεν ήταν εκείνοι που γνώρισαν το σκληρό πρόσωπο του εθνικού μας αγώνα, έστω και λίγο πριν από το τέλος. Ανάμεσά τους ο Evgeny Novikov, ο οποίος ξεκίνησε το σκέλος, αλλά εγκατέλειψε στην πρώτη ε.δ. από πρόβλημα στο σύστημα ψύξης του Fiesta, ο Nasser Al Attiyah, που στην ίδια ειδική τέθηκε εκτός μάχης ύστερα από έξοδο που είχε προκαλέσει ζημιά στο ψυγείο του DS3 WRC, αλλά και ο Daniel Oliveira, με τον κινητήρα του Ford Fiesta WRC να σβήνει και να μην παίρνει ποτέ ξανά μπροστά. Σε όλους τους παραπάνω προσθέστε τον οδηγό της VW Motorsport, Andreas Mikkelsen, ο οποίος και εγκατέλειψε από σπασμένη ανάρτηση.

1

LOEB S.

+0.0

2

HIRVONEN M.

+40.0

3

LATVALA J.

+3:04.8

4

ØSTBERG M.

+6:16.4

5

PROKOP M.

+7:46.5

6

NEUVILLE T.

+9:41.4

7

OGIER S.

+12:59.9

8

AL RAJHI Y.

+20:12.1

9

TÄNAK O.

+23:18.9

10

ALKUWARI A.

+28:40.4

Δραματική ήταν η εξέλιξη και του αγώνα των ελληνικών πληρωμάτων, στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος. Η μάχη για την κορυφή κράτησε μέχρι την προτελευταία ειδική διαδρομή (Άγ. Θεόδωροι 2), στην οποία οι μέχρι τότε 1οι Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO IX) είχαν ένα κλαταρισμένο ελαστικό. Ο χαμένος χρόνος μηδένισε το πλεονέκτημα που είχαν δημιουργήσει μέχρι τότε, ρίχνοντάς τους μάλιστα πίσω από τους έτερους διεκδικητές της νίκης, Γρηγόρη Νιώρα-Κώστα Κακαλή (Subaru Impreza N12). Τα δύο πληρώματα μπήκαν στην τελευταία ειδική διαδρομή με μόλις 1,8 δλ. διαφορά, και εκεί οι Νιώρας-Κακαλής, επιτυγχάνοντας τον ταχύτερο χρόνο, σφράγισαν τη νίκη στον πιο απαιτητικό -διήμερο- αγώνα του Ελληνικού Πρωταθλήματος.

Την πρώτη 3άδα συμπλήρωσαν οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκοτοβός (Subaru Impreza WRC STi), ακολουθώντας σε όλη τη διάρκεια του αγώνα ένα σταθερό ρυθμό, που τους κράτησε μακριά από προβλήματα.