Ο μικρός, υψηλής τεχνολογίας 3-κύλινδρος κινητήρας κατέκτησε δύο ακόμα βραβεία – ‘Καλύτερος Νέος Κινητήρας’ και ‘Καλύτερος Κινητήρας στην Κατηγορία Κάτω του 1.0L ’ – τα οποία απένειμε το περιοδικό Engine Technology International και βασίστηκαν στην ψηφοφορία 76 συντακτών του ειδικού τύπου από 35 χώρες από όλο τον κόσμο.

 

Είναι η πρώτη φορά που η Ford κερδίζει τον τίτλο ‘Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς’ στην 13-χρονη ιστορία του θεσμού. Επιπλέον, ο 1.0 EcoBoost συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία στην ιστορία των βραβείων.

 

Ο κινητήρας 1.0 EcoBoost έκανε το ντεμπούτο του φέτος στο Focus στην Ευρώπη και αργότερα μέσα στη χρονιά θα διατίθεται με τα C-MAX και B-MAX. Ο 1.0 EcoBoost θα διατίθεται με μοντέλα της Ford στην Αμερική και σε Ασία και Αφρική από του χρόνου.

Το νέο Focus 1.0 EcoBoost 100 PS προσφέρει την καλύτερη κατανάλωση στην κατηγορία 4,8 l/100 km με εκπομπές CO2 109 g/km. Η έκδοση 125 PS καταναλώνει 5,0 l/100 km με εκπομπές CO2 114 g/km.

 

Στον πρώτο του πλήρη μήνα πωλήσεων σε όλη την Ευρώπη, υπήρξαν περισσότερες από 4.700 παραγγελίες για ένα Focus 1.0 EcoBoost, που αποτελούν το ένα τέταρτο όλων των παραγγελιών Ford Focus στις 19 παραδοσιακές Ευρωπαϊκές αγορές της Ford.

 

Η Ford Ευρώπης σκοπεύει να τριπλασιάσει την ετήσια παραγωγή οχημάτων εφοδιασμένων με αποδοτικούς βενζινοκινητήρες EcoBoost σε περίπου 480.000 μέχρι το 2015, από τις 141.000 μονάδες το 2011. Η εταιρία εκτιμά ότι από αυτά πάνω από 300.000 αυτοκίνητα θα εφοδιάζονται με 1.0 EcoBoost.