Στο πρώτο τρίμηνο του 2012, οι μέσες εκπομπές CO2 των αυτοκινήτων της PSA, μειώθηκαν κατά 2,1γρμ./χλμ. στα 125,5γρμ./χλμ., με αποτέλεσμα ο κατασκευαστής να βρεθεί στην πρώτη θέση της ευρωπαϊκής κατάταξης.

 

Η στρατηγική που ακολουθεί ο όμιλος βασίζεται στη βελτιστοποίηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, με τους δοκιμασμένους και ιδιαίτερα αποδοτικούς πετρελαιοκινητήρες HDi , στην εισαγωγή στην παραγωγή πρωτοποριακών τεχνολογιών όπως το μικρο-υβριδικό σύστημα e-HDi (διαθέσιμο στο σύνολο της γκάμας των επιβατικών πετρελαιοκίνητων της Citroën)  και στο στο λανσάρισμα στην αγορά αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (Citroën C-Zero).

 

Το 2011 η PSA βρέθηκε στην κορυφή της αγοράς οχημάτων που εκπέμπουν λιγότερο από 111γρμ./χλμ. CO2 με μερίδιο 21,1%. Η πρωτιά συνεχίστηκε και το πρώτο τρίμηνο του 2012 με το αντίστοιχο ποσοστό να είναι 20,9%.