Το ισχυρότερο Astra OPC όλων των εποχών φτάνει στις εκθέσεις! Με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.0 L, το Astra OPC των 280 ίππων πετυχαίνει μέγιστη ροπή 400 Nm προσφέροντας 25% περισσότερη μέγιστη ροπή από το προηγούμενο Astra OPC και 40 ίππους περισσότερους.

Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος  κινητήρας βασίζεται στον τελευταίο δίλιτρο βενζινοκινητήρα της Opel έχοντας αυξήσει την ισχύ του κατά 30hp στα 250 hp. Εν τούτοις, η κατανάλωση έχει μειωθεί κατά 12%, ενώ οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά 14% συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση. Οι εκπομπές CO2 του Astra OPC έχουν μειωθεί στα 189 g/km (προηγουμένως 221 g/km) και η κατανάλωση στα 8,1 l / 100 km (προηγουμένως 9,2 l/100 km).


Η Opel σχεδίασε ένα πλαίσιο υψηλών επιδόσεων ειδικά προσαρμοσμένο στις υψηλές πλευρικές επιταχύνσεις και τη σπορ συμπεριφορά του νέου Astra OPC, συμπληρώνοντας τον ισχυρό κινητήρα των 280 hp. Το πλαίσιο διαθέτει διάφορα κρίσιμα στοιχεία που αναβαθμίζουν τη σπορ συμπεριφορά του αυτοκινήτου: γόνατα υψηλών επιδόσεων (HiPerStruts) στην εμπρός ανάρτηση, μηχανοτρονικό σύστημα πλαισίου FlexRide, ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και φρένα Brembo.

 

Το Astra OPC εφοδιάζεται με μηχανικό, πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης  στον εμπρός άξονα, το οποίο μεγιστοποιεί τη μεταφορά ροπής στο δρόμο.


Το σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESP στο Astra OPC προσφέρει τρία διαφορετικά προγράμματα ώστε ο οδηγός να μπορεί να επιλέγει το επίπεδο της σπορ οδήγησης που επιθυμεί. Το πρώτο είναι το standard mode που διασφαλίζει μέγιστη οδηγική ασφάλεια στις καθημερινές μετακινήσεις. Στη δεύτερη ρύθμιση, το Competitive mode αυξάνει το όριο παρέμβασης των αυτόματων συστημάτων. Τέλος, στο ESP-off mode, το ESP απενεργοποιείται πλήρως.

 

Το σύστημα πέδησης του Astra OPC έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις υψηλών επιδόσεων του αυτοκινήτου – ακόμα και υπό μέγιστο φορτίο. Οι μηχανικοί του OPC επέλεξαν μία λύση με servo 18” της Brembo με μεγαλύτερους, αεριζόμενους,  διάτρητους δίσκους 355 x 32 mm και 4-πίστονες δαγκάνες μπροστά.

 

Εκτός από τις στάνταρ ζάντες αλουμινίου 19”, που είναι απαραίτητες για να χωρέσουν τα μεγάλα δισκόφρενα,  προαιρετικά διατίθενται ζάντες 20” από σφυρήλατο αλουμίνιο  για όσους θέλουν πιο τολμηρή εμφάνιση.

 

Το νέο τιμόνι OPC με επίπεδο κάτω τμήμα είναι εμπνευσμένο από το μηχανοκίνητο αθλητισμό και έχει διάμετρο 10 mm μικρότερη από αυτό που χρησιμοποιείται στην υπόλοιπη οικογένεια Astra, προσφέροντας μία ακριβέστερη, πιο σπορ, πιο άμεση αίσθηση.

 

Το προαιρετικό, σπορ μπάκετ κάθισμα με προηγμένες τεχνολογίες έχει πιστοποιηθεί από τους ανεξάρτητους ειδικούς της πλάτης του AGR (“Aktion Gesunder Rücken e.V”) καθώς πληροί υψηλά εργονομικά πρότυπα. Οι μηχανικοί του OPC χρησιμοποίησαν προηγμένη τεχνολογία υλικών μειωμένου βάρους στο σκελετό του καθίσματος. Τα νέα εμπρός καθίσματα προάγουν τη δυναμική οδηγική εμπειρία, όντας χαμηλότερα τοποθετημένα και διασφαλίζοντας βελτιωμένη πλευρική στήριξη. Τα προαιρετικά καθίσματα  υψηλών επιδόσεων προσφέρουν μέχρι 18 διαφορετικές ρυθμίσεις.

 

Χρήστος Δασκαλόπουλος