Χαράς ευαγγέλια για όσους τυχερούς μπορούν να δικαιολογήσουν στην εφορία έναν κινητήρα 3.6 λίτρων ή έχουν μεγάλο σόι και μπορούν να μοιράσουν την κατοχή ενός Wrangler δια του τέσσερα!

 

Η εταιρεία, μετά το facelift του μοντέλου προβαίνει σε σημαντικές αναβαθμίσεις στον τομέα του κινητήρα ο οποίος μικραίνει κατά 200 κυβικά εκατοστά! Παρόλα αυτά, η ισχύς του εκτινάσσεται στους 285 ίππους (+83 ίπποι), η ροπή του αυξάνεται και αυτή στα 325Nm (+31Nm), ενώ η κατανάλωση μειώνεται κατά 40% κάτω από τα 8 λίτρα/100 χλμ.!

 

Tα παραπάνω γίνονται εφικτά από τον νέο V6 κινητήρα Pentastar αλλά και ένα καινούργιο αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων που μαζί με τις ανάλογες ρυθμίσεις στην τελική μετάδοση, εκτινάσσουν το νέο Wrangler στα 100 χ.α.ω. από στάση σε μόλις 8.4 δεύτερα! Οι εκδόσεις στις οποίες θα διατίθεται το νέο Wrangler είναι οι Sport, Sport S, Sahara και Rubicon και όσον αφορά την εμφάνιση οι αλλαγές εντοπίζονται στο ότι πλέον το Hard Top θα διατίθεται στο χρώμα στο αμαξώματος όχι μόνο στην έκδοση Sahara αλλά και στη Rubicon.

 

Κάτω από τα μέταλλα, οι αλλαγές περιλαμβάνουν περισσότερες επιλογές σε τελική μετάδοση  (3.21, 3.73 ή 4.10), ενώ το Rubicon έρχεται με δυνατό πακέτο dana 44 εμπρός και πίσω και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

 

Σημαντικές είναι οι διαφορές που προκύπτουν και από το νέο 5τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Οι αλλαγές είναι πιο γλυκιές, ενώ η λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών είναι καλύτερη με προφανή θετικά αποτελέσματα και στην κατανάλωση.

 

Εξοπλιστικά, το Wrangler του 2012 προσφέρει θερμαινόμενα καθίσματα και καθρέπτες, τιμόνι με χειριστήρια, θύρα USB για σύνδεση με πηγές ήχου και οικιακή πρίζα για σύνδεση μικρών συσκευών (110Volt -τουλάχιστον στην Αμερικανική έκδοση).

Η εικόνα στο εσωτερικό είναι αναβαθμισμένη με καλύτερα υλικά πιο εντυπωσιακή σχεδίαση και μεγαλύτερα παράθυρα στο HardTop για καλύτερη ορατότητα, ενώ πιο ραφιναρισμένη είναι και η λειτουργία από τον νέο κινητήρα με χαμηλότερα επίπεδα θορύβου.