Με μία έξυπνη και επιθετική διαφήμιση, προωθεί η Volvo το ανανεωμένο S60 στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η σουηδική εταιρεία στοχεύει στον… πυρήνα των premium αυτοκινήτων, «βάζοντας δύσκολα» στους ανταγωνιστές της από τη Γερμανία.

Στη συγκεκριμένη διαφήμιση κάνει λογοπαίγνιο με τις λέξεις «techno» και «metal», που θυμίζουν μουσική. Το μήνυμα αναφέρει: «Βαρέθηκες τη γερμανική techno (τεχνολογία); Δοκίμασε λίγο σουηδικό metal (μέταλλο)». Προτάσσει λοιπόν την κορυφαία παθητική ασφάλεια απέναντι  στην τεχνολογία των Γερμανών κατασκευαστών.

Πέρα από το S60, η Volvo ανανέωσε πρόσφατα τη γκάμα των μοντέλων της στα πρότυπα του νέου V40. Παράλληλα, λανσάρει νέες εκδόσεις κινητήρων με ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπή ρύπων. Σε συνδυασμό με την εξέλιξη πρωτοποριακών τεχνολογικών συστημάτων (όπως ο αερόσακος πεζού) βλέπει τις πωλήσεις της να ανεβαίνουν διεθνώς. Χαρακτηριστική είναι η εικόνα της στην Ελλάδα. Παρά τη στροφή του καταναλωτικού κοινού σε αυτοκίνητα προσιτά και χαμηλού κυβισμού, η Volvo έκλεισε το 2012 με μερίδιο 2,4%, το μεγαλύτερο που έχει σημειώσει ποτέ στη χώρα μας. Την ώρα που η ελληνική αγορά υποχώρησε κατά 40% σε σχέση με το 2011, η Volvo είδε τις ταξινομήσεις της να υποχωρούν μόλις κατά 4% (1.380 έναντι 1.445).


Πηγή: newsauto.gr