Σε συμφωνία συνεργασίας φαίνεται ότι οδεύουν ο όμιλος Daimler και η Aston Martin.

Η Aston επιδιώκει, μέσα από τη συμφωνία, να αναπτύξει τη βιομηχανική της παραγωγή μειώνοντας το ύψος των δαπανών. Επιπλέον το δίκτυο της Mercedes-Benz, παγκοσμίως, αποτελεί εχέγγυο για την αύξηση των πωλήσεων, σε ότι αφορά υπάρχοντα ή καινούργια μοντέλα.

Η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία, που ειδικεύεται σε σπορ πολυτελή οχήματα, είναι η μοναδική εταιρεία πλέον σε όλο τον κόσμο, που δεν ανήκει σε ένα μεγάλο όμιλο κατασκευής. Γεγονός, που δυσκολεύει σημαντικά το έργο της, να δημιουργήσει αυτοκίνητα χαμηλού κόστους και ανταγωνιστικής τιμής.

Εξάλλου, ο Silke Walters εκπρόσωπος της Daimler, δήλωσε πως οι δύο πλευρές αναγνωρίζουν η μία την άλλη και τρέφουν τον απαραίτητο αλληλοσεβασμό. Ωστόσο προς το παρόν, αν και δεν έχει επιτευχθεί οριστική συμφωνία, οι συζητήσεις βρίσκονται σε καλό δρόμο. Η Daimler επιδιώκει αυτή τη συνεργασία, καθώς γνωρίζει ότι αυτό θα της αυξήσει το απαιτούμενο κύρος για να διεισδύσει πιο δυναμικά στις αναδυόμενες αγορές των ανατολικών χωρών.

Μάλιστα, στα σχέδια της Aston Martin για τα επόμενα τέσσερα χρόνια είναι να επενδύσει 600 εκατ. ευρώ, για να ανταγωνιστεί τις Bentley, Ferrari και Maserati.

Πιο συγκεκριμένα, η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία γιορτάζει την 100η της επέτειο φέτος, ανακοίνωσε τον περασμένο Ιανουάριο, ότι αναζητούσε εταίρο για να τελειοποιήσει τους κινητήρες της και για να ενισχύσει την γκάμα των σπορ αυτοκινήτων της.

Χαρακτηριστικό λοιπόν είναι, ότι συνεργάστηκε με την Investindustrial, η οποία έλαβε το 37,5% των μετοχών της Aston Martin έναντι 190 εκατ. ευρώ. Ενώ ο πρόεδρός της Bonomi, φιλοδοξεί να παραμείνει μέτοχος της Aston Martin τουλάχιστον για δέκα χρόνια.

Για αυτό τώρα η Daimler επιθυμεί και τη συμμετοχή της Investindustrial στις συζητήσεις, καθώς θεωρεί τα στελέχη της έμπειρα και ικανά να ολοκληρώσουν τη συμφωνία.