Το δυναμικό της ντεμπούτο έκανε στο Φεστιβάλ Ταχύτητας η 4C, το νέο αυτοκίνητο επιδόσεων της Alfa Romeo. Το πισωκίνητο coupe με τον 4κύλινδρο 1750 να αποδίδει 240 PS, διένυσε αρκετές φορές τη διαδρομή του 1,86 km. Πίσω από το τιμόνι βρέθηκε ο Νταβίντε Κλουζέρ, υπεύθυνος επικοινωνίας στον Όμιλο Fiat για τις μάρκες Alfa Romeo και Abarth.

Η 4C κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Maserati στη Μόντενα και η ετήσια παραγωγή θα ανέρχεται σε 3.500 μονάδες, εκ των οποίων οι 1.000 προορίζονται για την Ευρώπη. Οι πρώτες παραδόσεις στην ήπειρο μας προγραμματίζονται για το δεύτερο μισό του Σεπτεμβρίου. Το μήκους 4 m διθέσιο αυτοκίνητο έχει βάρος μόλις 900 kg, γεγονός που του επιτρέπει να επιταχύνει στα 100 km/h σε 4,5 sec και να ξεπερνά σε τελική τα 250 km/h.

Στο Γκούντγουντ, η Alfa Romeo παρουσίασε έξι ακόμη αυτοκίνητα, τα οποία έφερε από το μουσείο της. Πρόκειται – κατά χρονική σειρά – για τις 8C 2900B Speciale tipo Le Mans του 1938 (με 8κύλινδρο ισχύος 220 PS), την Gran Premio Tipo 159 Alfetta του 1951 (με την οποία ο Χουάν Μανουέλ Φάντζιο κατέκτησε τον πρώτο του τίτλο στην F1), την 2000 Sportiva του 1954 (με 4κύλινδρο απόδοσης 138 PS), την 33 Stradale prototipo του 1967 (με την οποία η Alfa επέστρεψε στους 8κύλινδρους κινητήρες), την 1750 GT Am του 1970 (την ετοίμαζε η Autodelta για το θεσμό European Touring Car) και την 33 TT 12 του 1975 (με αυτή η Alfa Romeo κέρδισε τον τίτλο των κατασκευαστών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Sportscar).

 

TAGS